Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 16:09Är halvvägs igenom Haruki Murakamis "What I talk about when I talk avout running!" - gotta love it!!
Är halvvägs igenom Haruki Murakamis "What I talk about when I talk avout running!" - gotta love it!!
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:38Kjell Å (t+)
Fast något ska man ju läsa på toan också: A Step Beyond: A Definitive Guide to Ultrarunning
Kjell Å (t+)
Fast något ska man ju läsa på toan också: A Step Beyond: A Definitive Guide to Ultrarunning
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 19:30Ja men kuta då i alla fall mellan toa-besöken...hehe!?
Ja men kuta då i alla fall mellan toa-besöken...hehe!?
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 19:47Jag kan verkligen rekommendera "Idrottarens återhämtningsbok" av bla idrottsforskaren Göran Kenttä. Ny forskning och bra handfasta tips!
"Aerob och anaerob träning" är ett mycket bra komplement till tipset ovan. Den ger kunskap i hur man tränar optimalt.
Jag kan verkligen rekommendera "Idrottarens återhämtningsbok" av bla idrottsforskaren Göran Kenttä. Ny forskning och bra handfasta tips!
"Aerob och anaerob träning" är ett mycket bra komplement till tipset ovan. Den ger kunskap i hur man tränar optimalt.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 21:18Jag har läst klart What I talk about when I talk about running av Haruki Murakami. Jag tyckte den var värdelös men om någon vill ha den kan jag skicka den (istället för att slänga den). Meddela i så fall.
Jag har läst klart What I talk about when I talk about running av Haruki Murakami. Jag tyckte den var värdelös men om någon vill ha den kan jag skicka den (istället för att slänga den). Meddela i så fall.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 21:58Håller med Lars-Åke, samma här, är någon intresserad av boken, släng över ett PM med adress så skickar jag över den.
Men Fixx är en helt annan sak, håller absolut än. Inskaffades på 80-talet och plockas fram med jämna mellanrum.
Håller med Lars-Åke, samma här, är någon intresserad av boken, släng över ett PM med adress så skickar jag över den.
Men Fixx är en helt annan sak, håller absolut än. Inskaffades på 80-talet och plockas fram med jämna mellanrum.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 07:30Jag gillar oxå Fixx-boken. Den jag har är på svenska och en väldigt gammal översättning så löpband kallas "rullande matta" vilket jag inte fattade från början 🙂
Jag gillar oxå Fixx-boken. Den jag har är på svenska och en väldigt gammal översättning så löpband kallas "rullande matta" vilket jag inte fattade från början 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:24Jag gillade Murakamis bok. Den handlar mer om löpningens filosofi, åldrande och hur man kan motivera sig att fortsätta springa trots att kroppen blir svagare och tiderna sämre.
Murakamis beskrivning av hur han tränar på Bostons gator och ser 25 år yngre
Jag gillade Murakamis bok. Den handlar mer om löpningens filosofi, åldrande och hur man kan motivera sig att fortsätta springa trots att kroppen blir svagare och tiderna sämre.
Murakamis beskrivning av hur han tränar på Bostons gator och ser 25 år yngre
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:32OM vi nu skall tala om vilka böcker vi INTE rekommenderar så hade jag svårt att hitta något värde i
Ludvig Rasmusson – SPRING FÖR KÄRLEKEN OCH LIVETDet som jag hade svårast med var nog alla tvärsäka uttalanden på s.k fakta som verkade helt galna och int
OM vi nu skall tala om vilka böcker vi INTE rekommenderar så hade jag svårt att hitta något värde i
Ludvig Rasmusson – SPRING FÖR KÄRLEKEN OCH LIVET
Det som jag hade svårast med var nog alla tvärsäka uttalanden på s.k fakta som verkade helt galna och int
Quote from Elias Engqvist on 22 April 2010, 15:10Är han inte en gammal expressen-journalist? Det förklarar isf en hel del!
Är han inte en gammal expressen-journalist? Det förklarar isf en hel del!