Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 14:46Åh, vilken bra tråd! Säger som någon annan här att nu fick man många fina tips på vad man ska beställa på Bokus/Adlibris i höst 🙂
Åh, vilken bra tråd! Säger som någon annan här att nu fick man många fina tips på vad man ska beställa på Bokus/Adlibris i höst 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 14:53Jag kan också rekommendera Haruki Murakamis bok. Det är roligt att en riktig författare visar sig vara en seriös löpare och kan skriva så träffsäkert om både glädjen och mödan i löpning.
Jag kan också rekommendera Haruki Murakamis bok. Det är roligt att en riktig författare visar sig vara en seriös löpare och kan skriva så träffsäkert om både glädjen och mödan i löpning.
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 14:56Några till:
Löparboken - Anders Gärderud, Ola Liss, Håkan Svensson
Friidrottens främsta män - Jonas Hedman
Running with the legends - Michael Sandrock
Advanced marathoning - Pete Pfitzinger
Healthy Intelligent Training: The Proven Principles of Arthur L
Några till:
Löparboken - Anders Gärderud, Ola Liss, Håkan Svensson
Friidrottens främsta män - Jonas Hedman
Running with the legends - Michael Sandrock
Advanced marathoning - Pete Pfitzinger
Healthy Intelligent Training: The Proven Principles of Arthur L
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 22:26Ytterligare några:
The extra mile - Pam Reed. Supermorsan som vunnit Badwater och blev först i världen att springa 300 miles i sträck. Det är nästan 500 km det!
The greatest - The Haile Gebreselassie story. Avhandlar hans karriär tom OS 2004. Måste ju k
Ytterligare några:
The extra mile - Pam Reed. Supermorsan som vunnit Badwater och blev först i världen att springa 300 miles i sträck. Det är nästan 500 km det!
The greatest - The Haile Gebreselassie story. Avhandlar hans karriär tom OS 2004. Måste ju k
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 22:50Gjorde lite egen forskning om priser på de böcker som nämnts här, som jag kan dela med mig av. Tror att jag fått med alla. Jag har dock endast kollat priser via www.bokfynd.nu. I vissa fall finns boken i olika utgåvor och ibland endast i en. I det senare
Gjorde lite egen forskning om priser på de böcker som nämnts här, som jag kan dela med mig av. Tror att jag fått med alla. Jag har dock endast kollat priser via http://www.bokfynd.nu. I vissa fall finns boken i olika utgåvor och ibland endast i en. I det senare
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 23:07Men ni blir ju inte bättre av att bara läsa...ut å kuta mellan sidorna tycker jag..?!;)
Men ni blir ju inte bättre av att bara läsa...ut å kuta mellan sidorna tycker jag..?!;)
Quote from ellen olsson on 12 August 2009, 23:11Bokfynd går inte att lita på - speciellt inte när det gäller priser i Sverige. De verkar t.ex. allergiska mot Adlibris.
Några snabba exempel på Adlibris:
Murakamis: 76kr - billigare
Colting: 39kr - billigare
Jamison: 116kr - billigareFrakt går alltid
Bokfynd går inte att lita på - speciellt inte när det gäller priser i Sverige. De verkar t.ex. allergiska mot Adlibris.
Några snabba exempel på Adlibris:
Murakamis: 76kr - billigare
Colting: 39kr - billigare
Jamison: 116kr - billigare
Frakt går alltid
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 23:32Pam Reeds bok tyckte jag själv var en riktig soppa och inte särskilt engagerande. Köpte den efter att den rekommenderats i någon annan tråd också (kanske inte på funbeat dock) men var inte så nöjd. Om någon tänkte rekommendera Soul, Sweat and Survival on
Pam Reeds bok tyckte jag själv var en riktig soppa och inte särskilt engagerande. Köpte den efter att den rekommenderats i någon annan tråd också (kanske inte på funbeat dock) men var inte så nöjd. Om någon tänkte rekommendera Soul, Sweat and Survival on
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 23:35Fredrik: AdLibris ingår inte i Bokfynds prisjämförelse. De drog sig ur för några år sedan, har för mig att de inte tyckte det var lönsamt. AdLib startade en egen sajt för prisjämförelser men i den saknades istället flera andra näthandlare så den var ingen
Fredrik: AdLibris ingår inte i Bokfynds prisjämförelse. De drog sig ur för några år sedan, har för mig att de inte tyckte det var lönsamt. AdLib startade en egen sajt för prisjämförelser men i den saknades istället flera andra näthandlare så den var ingen
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 07:17Löparbibeln heter Lore of running och är skriven av Tim Noakes.
http://www.amazon.com/Lore-Running-Timothy-D-Noakes/dp/0873229592/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1250140490&sr=1-1
Mer en faktabok, men där står ALLT. Har den på sängbordet, redo att läsa l
Löparbibeln heter Lore of running och är skriven av Tim Noakes.
Mer en faktabok, men där står ALLT. Har den på sängbordet, redo att läsa l