Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatIntensitet
You need to log in to create posts and topics.

...

!!!

###

Anders: Du friserar alltså sanningen för att det inte ska synas (?) att ett pass som "BORDE" ha varit lätt faktiskt kändes jobbigt? Då blir ju hela registreringen helt meningslös... 😉

Jessie: I det fall jag registrerar ett lägre värde på Borgskalan trots att passet subjektivt skulle haft ett högre värde är det knappast för att dölja nåt. I detta fall representerar det lägre värdet snarare det värde passet (givet prestationen) BORDE bet

Hehe.. okej. Men fingret hade pekat distinktare om du hade fått skriva en hög siffra på Borg-skalan på vad som BORDE varit ett fjuttpass med låg intensitet. *tycker fortfarande* (H)

Jessie: Lär mig gärna nåt om distinktioner, träning och självskattning. Med tanke på din egen icke-träning - hur kommer man på att regga "promenad"? - så kanske det är bättre att lyssna tyst när de vuxna pratar.

Lille Anders: Sluta försök att tysta mig med maktspråkbruk. Det funkar inte alls på nån som läser ledarskap och gruppsykologi på universitetet. Att du tog åt dig för att du vet att jag hade rätt är mycket tydligt, självklart hade det varit en större pik f

Haha.

"Lille Anders: Sluta försök att tysta mig med maktspråkbruk. Det funkar inte alls på nån som läser ledarskap och gruppsykologi på universitetet."

Vad sött. (1) Grundutbildningar på universitetet imponerar föga, och (2) återigen - lär mig gärna nåt

Eftersom det här har utvecklats till en skamlös kapning av nåns tråd som inte leder till att trådskaparen får svar på ursprungsfrågan så blir det här mitt sista inlägg i debatten:

Jag blir stadigt bättre på det jag tränar och har inte gått sönder ännu...