Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 22:42Anders - börjar man tilltala folk med sånt förakt i tonen så får man kanske vänta sig skit tillbaka också?
Anders - börjar man tilltala folk med sånt förakt i tonen så får man kanske vänta sig skit tillbaka också?
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 23:30Till Anders: Att anmärka på vad nån annan vill regga som träning är inte snyggt. Men kommentaren "så kanske det är bättre att lyssna tyst när de vuxna pratar" är nog det mest oförskämda jag läst här på FB.(t-)
Till Anders: Att anmärka på vad nån annan vill regga som träning är inte snyggt. Men kommentaren "så kanske det är bättre att lyssna tyst när de vuxna pratar" är nog det mest oförskämda jag läst här på FB.(t-)
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 00:21Istället för att diskutera hur man bedömer intensitetsnivån vore det intressantare att få reda på varför man registrerar den.
Själv gör jag det för att funktionen finns. (och hur korkat är det egentligen?)
Istället för att diskutera hur man bedömer intensitetsnivån vore det intressantare att få reda på varför man registrerar den.
Själv gör jag det för att funktionen finns. (och hur korkat är det egentligen?)
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 00:21Anders - Rolighet nr 2 är att ni båda citerar era CV.
Anders - Rolighet nr 2 är att ni båda citerar era CV.
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 18:36Håller med dig Backis...varför???
Själv reggar jag på sin höjd om det regnar eller är snömoddigt å det gör jag när jag reggar träningen.
Kivas hit å kivas dit....ja jag har haft tre ungar så jag reagerar inte längre på sånt tjafs. Hoppas att ni har det ku
Håller med dig Backis...varför???
Själv reggar jag på sin höjd om det regnar eller är snömoddigt å det gör jag när jag reggar träningen.
Kivas hit å kivas dit....ja jag har haft tre ungar så jag reagerar inte längre på sånt tjafs. Hoppas att ni har det ku
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 20:18Ja, du Mikael, varför.....? För min egen del vill jag nog hålla koll på att jag verkligen får den motion jag behöver. Eller rättare sagt; att jag "utmanar pumpen" tillräckligt. Blir det för många pass med lätt intensitet under en period, så får jag liksom
Ja, du Mikael, varför.....? För min egen del vill jag nog hålla koll på att jag verkligen får den motion jag behöver. Eller rättare sagt; att jag "utmanar pumpen" tillräckligt. Blir det för många pass med lätt intensitet under en period, så får jag liksom
Quote from mårten jansson on 6 January 2010, 21:42Jag kan tycka att det är ganska intressant att titta tillbaka i diagrammet på hur intensiteten ser ut. Om man tittar över flera månader eller år ser man ju hur träningen förändras i intensitet med tiden...
Jag kan tycka att det är ganska intressant att titta tillbaka i diagrammet på hur intensiteten ser ut. Om man tittar över flera månader eller år ser man ju hur träningen förändras i intensitet med tiden...
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 22:09...och har man skrivit kommentarer om sina resultat (t ex "Klättrade min första led i grad X" ) och skattat intensiteten, så är det spännande att gå tillbaka ett år senare och se att "grad X" har tappat en eller två nivåer i intensitet. Man har utvecklats
...och har man skrivit kommentarer om sina resultat (t ex "Klättrade min första led i grad X" ) och skattat intensiteten, så är det spännande att gå tillbaka ett år senare och se att "grad X" har tappat en eller två nivåer i intensitet. Man har utvecklats
Quote from Funbeat user on 6 January 2010, 23:20Kul att höra att det finns de som uppskattar funktionen.
Men eftersom intensiteten är subjektiv så kan ju förändringar över tiden också bero på att man vänjer sig och upplever samma faktiska intensitet som mindre ansträngande.
Vad gäller historik som v
Kul att höra att det finns de som uppskattar funktionen.
Men eftersom intensiteten är subjektiv så kan ju förändringar över tiden också bero på att man vänjer sig och upplever samma faktiska intensitet som mindre ansträngande.
Vad gäller historik som v
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 01:34Själv använder jag Intensiteten för en subjektiv uppskattning av hur hård träningsbelastningen är av ett pass. Hastigheten avgör det mesta, är det lite längre pass sätter jag det nåt steg högre än tempot motiverar.
Tycker det är svårt att få ihop mina to
Själv använder jag Intensiteten för en subjektiv uppskattning av hur hård träningsbelastningen är av ett pass. Hastigheten avgör det mesta, är det lite längre pass sätter jag det nåt steg högre än tempot motiverar.
Tycker det är svårt att få ihop mina to