Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 10:32om man ska ändra riktning på kulan så kan den behöva accelereras utan att för den skull öka hastigheten även om det är plant, centrifugalkraft. sedan tycker jag att friktionen mot marken bara ska vara tillräcklig så man inte halkar.
om man ska ändra riktning på kulan så kan den behöva accelereras utan att för den skull öka hastigheten även om det är plant, centrifugalkraft. sedan tycker jag att friktionen mot marken bara ska vara tillräcklig så man inte halkar.
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 10:36äh. det är fredag, jag ska va snäll idag. 😉
Edit tycker fortfarande jag ska påpeka att hastigheten är en vektor.
äh. det är fredag, jag ska va snäll idag. 😉
Edit tycker fortfarande jag ska påpeka att hastigheten är en vektor.
Quote from Elias Engqvist on 20 January 2012, 10:59Ändra riktning innebär ju en acceleration från 0 till X i den nya riktningen!
Ändra riktning innebär ju en acceleration från 0 till X i den nya riktningen!
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 11:00Vektor är bra, speciellt den senaste.
http://youtu.be/DUEN6Hkrc9M
Vektor är bra, speciellt den senaste.
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 17:37(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 18:15Inte riktigt mitt häng....men jag tjuvade lita av två likt förbannat. Väl långa i valören skulle jag vilja säga å även ganska långt ifrån introduktionen till intervall-träning. Jasså....man ska ha dom i hörlurarna...då går intervallerna bättre...tack för
Inte riktigt mitt häng....men jag tjuvade lita av två likt förbannat. Väl långa i valören skulle jag vilja säga å även ganska långt ifrån introduktionen till intervall-träning. Jasså....man ska ha dom i hörlurarna...då går intervallerna bättre...tack för