Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 10:45David "Off topic" P...
David "Off topic" P...
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 11:10David ska alltid försöka vara lustig.
Han är som den där pinsamma släktingen som drar sina torra skämt.
Alla ler obekvämt, för vitsarna är så dåliga.
David ska alltid försöka vara lustig.
Han är som den där pinsamma släktingen som drar sina torra skämt.
Alla ler obekvämt, för vitsarna är så dåliga.
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 11:41R-pace låter som något jag kommer att gilla att testa. 🙂
R-pace låter som något jag kommer att gilla att testa. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 29 July 2008, 10:41Sitter här och läser ikapp efter semestern och undrar varför ingen insåg(?) att "Fem minuter per tusing och sedan kör du tio i rad utan vila. " var ett skämt???
Springer man 10 tusingar på 5 min styck i rad utan vila så blir det ju en mil på 50 minuter -
Sitter här och läser ikapp efter semestern och undrar varför ingen insåg(?) att "Fem minuter per tusing och sedan kör du tio i rad utan vila. " var ett skämt???
Springer man 10 tusingar på 5 min styck i rad utan vila så blir det ju en mil på 50 minuter -
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 11:45Jag fattade den med men ville inte hälla vatten på kvarnen...
Jag fattade den med men ville inte hälla vatten på kvarnen...
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 13:44Precis, det är klart att man fattade!
Precis, det är klart att man fattade!
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 14:40Det är inte alla som är så snabba.
Det är inte alla som är så snabba.
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 16:08Jag svarade dig precis på minuten med ett "hehe" 😉
Jag svarade dig precis på minuten med ett "hehe" 😉
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 16:13Det var inte du som var långsam...
Det var inte du som var långsam...
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 14:39... va ... vaddå ... ?
... va ... vaddå ... ?