Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 15:28Rena stenåldern.
Rena stenåldern.
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 15:46Jag har nästan sett stenåldern. År 2001 var jag några månader och vandrade i djungeln i Nya Guinea. Vissa grupper människor jag stötte på levde nästan stenåldersliv. Huvuddelen var dock obebodd ödemark. Jag gick ned 15 kilo på två månader. Vandrade ibla
Jag har nästan sett stenåldern. År 2001 var jag några månader och vandrade i djungeln i Nya Guinea. Vissa grupper människor jag stötte på levde nästan stenåldersliv. Huvuddelen var dock obebodd ödemark. Jag gick ned 15 kilo på två månader. Vandrade ibla
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 16:03Men vad hade dom för märke på skorna?
Men vad hade dom för märke på skorna?
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 16:12Ja just det: oftast barfota. Själv gick jag i kraftiga läderkängor.
Ja just det: oftast barfota. Själv gick jag i kraftiga läderkängor.
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 17:06Per:
Hur navigerade du? GPS? Jag var i Thailand och Malaysia och gjorde arkeologiska inventeringar under tre månader i bergsområdena förra året. Inte som Nya Guinea, men semi-djungel i all fall. Mer exploaterat även om det finns områden som är obebodda.
Per:
Hur navigerade du? GPS? Jag var i Thailand och Malaysia och gjorde arkeologiska inventeringar under tre månader i bergsområdena förra året. Inte som Nya Guinea, men semi-djungel i all fall. Mer exploaterat även om det finns områden som är obebodda.
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 17:29Jag väntar bara på att någon kvällstidning ska nappa på rubriken "Funbeat-Per: Så gick jag ned 15 kilo på två månader med stenålderskost". 🙂
Jag väntar bara på att någon kvällstidning ska nappa på rubriken "Funbeat-Per: Så gick jag ned 15 kilo på två månader med stenålderskost". 🙂
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 17:31Gick ned 15 kilo barfota.
Gick ned 15 kilo barfota.
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 17:54Ha ha! Några kvällstidningar nappade inte, men faktum var att jag fick åka på en liten föredragsturne till några orter.
Det som intresserade en del var väl dels miljön och kulturen, men också politiskt då jag stött på och intervjuat folk från motståndsrör
Ha ha! Några kvällstidningar nappade inte, men faktum var att jag fick åka på en liten föredragsturne till några orter.
Det som intresserade en del var väl dels miljön och kulturen, men också politiskt då jag stött på och intervjuat folk från motståndsrör
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 18:43Såhär då:
"Funbeat-Per sågar trenddieten: Jag gick ned 15 kilo när jag slutade med stenålderskost"
Såhär då:
"Funbeat-Per sågar trenddieten: Jag gick ned 15 kilo när jag slutade med stenålderskost"
Quote from Elias Engqvist on 18 March 2010, 19:14Stenålders-Pelle gick ner 15 kg på ny salladsdiet
Stenålders-Pelle gick ner 15 kg på ny salladsdiet