Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 14:15Hur kan jag vara i toppen på lista för andra veckan i rad o dessutom efter min "lätta" träningsvecka?
Träna på ni andra! (t+)
Hur kan jag vara i toppen på lista för andra veckan i rad o dessutom efter min "lätta" träningsvecka?
Träna på ni andra! (t+)
Quote from Elias Engqvist on 20 December 2010, 14:18Bar är borta!!!
Bar är borta!!!
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 14:22Jose:
Jag är på väg tillbaks efter förkylning. Känn dig jagad! (H)Christer:
Jag sitter på Firefox hemma och IE på jobbet, måste vara det som gör det.
Jose:
Jag är på väg tillbaks efter förkylning. Känn dig jagad! (H)
Christer:
Jag sitter på Firefox hemma och IE på jobbet, måste vara det som gör det.
Quote from j sollerman on 20 December 2010, 16:13Det är en hel del på den listan som måste ta sig i kragen och börja träna lite mer ordentligt.
Det är en hel del på den listan som måste ta sig i kragen och börja träna lite mer ordentligt.
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 18:03Använder ingen krage!
Använder ingen krage!
Quote from Elias Engqvist on 20 December 2010, 19:08Det kanske är därför du ligger bland de sista!?
Det kanske är därför du ligger bland de sista!?
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 19:21Mmm Christer, kan också vara 1 veckas förkylning?
Du kanske brukar träna med förkylning i kroppen? att du tränar med en skada i foten vet vi ju redan! men det är kanske så "riktiga" järnmän tränar;-)
Mmm Christer, kan också vara 1 veckas förkylning?
Du kanske brukar träna med förkylning i kroppen? att du tränar med en skada i foten vet vi ju redan! men det är kanske så "riktiga" järnmän tränar;-)
Quote from Elias Engqvist on 20 December 2010, 19:27Jag har iaf humor 😉
Jag har iaf humor 😉
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 20:21Vi har nog humor båda två Christer:-)
Bara olika. He he he he
Vi har nog humor båda två Christer:-)
Bara olika. He he he he
Quote from Elias Engqvist on 20 December 2010, 20:49Gut!
Gut!