Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronman 2011 - Blåbärstråden!
You need to log in to create posts and topics.

Samt att vi båda gillar träning:-)

Ja, jag känner att min träningsdagbok är lite för tunn. Skulle velat ha en eller ett par timmar till/vecka för att känna mig nöjd men samtidigt finns det lite ljuspunkter. Jag är nöjd med hyfsat kontinuitet och inga skador eller sjukdomar. Har kommit igån

Den va go Alex!

Morgonträning skall inte underskattas. Har man möjlighet trots lämning av barn och annat att stiga upp 4 och springa 2timmar en morgon i veckan så är det guld värt.

Då har man gjort långlöpet för veckan på tid som "inte fanns".

hahaha Alex den sved ju 🙁
Ja jag kan simma som ett pråm, längsamt....
Har gjort lite fridykning på ungdomenstid så simma kan jag......dock under vatten 😉

Allvarligt så måste jag verkligen ta o börja simträna så jag kan ta mig runt på 1,5tim istället f

Bra inställning Jose.

"Jag tävlar inte mot andra, jag tävlar med andra" är mitt motto.
Att peppas av andra för att kunna övervinna sig själv är lite av det fina med en tävling anser jag.

På förekommen anledning vill jag poängtera att denna tråd skall fungera som inspiration och diskussionsmöjlighet företrädesvis för de som skall göra sin debut i år.

Humor och ironi på internet kan lätt missuppfattas och jag hoppas att det inte är fler s

Om det är ng som lämnade tråden så är jätte trist. 🙁

Jag tycker att det var roligt med lite små pikar/sporrar så man orkar hålla träningsmotivation upp.

Hoppas jag inte sa ng som missuppfatades, min inlägg var menat som en roligt/retsam sådant. 🙂

S

Mycket snack om träningsminuter. En parallell till diskussionen; vissa av mina jobbarkompisar har fått utstå en heldel pikar efter att ha loggat, slalom, promenader, snöskottning och till och med cykelpendling tor jobbet. Det finns olika mening om vad som

Jag är också gammal fridykare och har upptäckt att det är mycket svårare att ta sig fram utan fenor och snorkel, märkligt! Men ändå tror jag det är en fördel med vattenvanan man har med sig. Även om man kanske inte simtränat så har man i alla fall någon k