Quote from Funbeat user on 23 December 2010, 11:59Tackar för många bra inlägg. Jag börjar få klart för mig hur jag vill köra min träning fram till Kalmar. Idag känns det lite kallt ute (vi har runt 20 grader här) så simhallen känns mest lockande. God jul på er!
Tackar för många bra inlägg. Jag börjar få klart för mig hur jag vill köra min träning fram till Kalmar. Idag känns det lite kallt ute (vi har runt 20 grader här) så simhallen känns mest lockande. God jul på er!
Quote from Funbeat user on 24 December 2010, 23:44God jul alla blåbär!
Hoppas tomten varit snäll och har gett er hårda klappar med träningsprylar och motivation.
Se nu till att förvalta den goda julmaten genom att träna hårt!
God jul alla blåbär!
Hoppas tomten varit snäll och har gett er hårda klappar med träningsprylar och motivation.
Se nu till att förvalta den goda julmaten genom att träna hårt!
Quote from Funbeat user on 26 December 2010, 20:50Här slappnar väl ingen av bara för att det är jul? 😉
1. Toni Lundin Bar 963 min
2. Milla Wimmerstedt Bar 811 min
3. Robert Bengtsson Bar 699 min
4. Jonas Larsson Bar 638 min
5. Johan Linder Bar 555 min
6. Patric Kalnins Bar 500 min
7. Janne
Här slappnar väl ingen av bara för att det är jul? 😉
1. Toni Lundin Bar 963 min
2. Milla Wimmerstedt Bar 811 min
3. Robert Bengtsson Bar 699 min
4. Jonas Larsson Bar 638 min
5. Johan Linder Bar 555 min
6. Patric Kalnins Bar 500 min
7. Janne
Quote from Funbeat user on 27 December 2010, 23:43Siktar även jag på min första Ironman i Kalmar till sommaren. Är van simmare och även hyfsad löpare.
Cyklar väl då och då men blir inte allt för ofta och i nuläget äger jag bara en citybike. Ska helt klart köpa en ny cykel nu under vintern/våren och tänk
Siktar även jag på min första Ironman i Kalmar till sommaren. Är van simmare och även hyfsad löpare.
Cyklar väl då och då men blir inte allt för ofta och i nuläget äger jag bara en citybike. Ska helt klart köpa en ny cykel nu under vintern/våren och tänk
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 13:11Köp en racer som du sitter bekvämt på, det är 18 långa mil! Du kan få en riktig bra kolfiber-racer begagnad, lr så får du en hyfsad "inkörs"-racer med aluram under 10 000 kr.
Köp en racer som du sitter bekvämt på, det är 18 långa mil! Du kan få en riktig bra kolfiber-racer begagnad, lr så får du en hyfsad "inkörs"-racer med aluram under 10 000 kr.
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 13:32du gustav vilken cykel ska man satsa på då förslag? jag har endast cyklat på en racer från tidigt 90-tal o den funka ju o avverka 150 mil på men känner nu att jag vill ha lite mer
du gustav vilken cykel ska man satsa på då förslag? jag har endast cyklat på en racer från tidigt 90-tal o den funka ju o avverka 150 mil på men känner nu att jag vill ha lite mer
Quote from Funbeat user on 31 December 2010, 11:19Juletiden innebar en riktig motivationsdipp för mig. Plötsligt kände jag inte alls för att sätta mig på den förbannade cykeln eller att gå ut och springa på snöhalkiga vägar. Jag ville hellre pröva mina nya julklappskompisar Assassins Creed Brotherhood oc
Juletiden innebar en riktig motivationsdipp för mig. Plötsligt kände jag inte alls för att sätta mig på den förbannade cykeln eller att gå ut och springa på snöhalkiga vägar. Jag ville hellre pröva mina nya julklappskompisar Assassins Creed Brotherhood oc
Quote from Funbeat user on 31 December 2010, 16:49hahaha jag är åxå "nere" vad det gäller träning under jul o ny år 😉
blir inte så många pass så ofta men snart så då drar vi på igen 😉
Gott nytt år på er alla.
hahaha jag är åxå "nere" vad det gäller träning under jul o ny år 😉
blir inte så många pass så ofta men snart så då drar vi på igen 😉
Gott nytt år på er alla.
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 22:24@ Linda: Behöver inte göra så stor grej av ett cykelinköp.
Om du redan cyklat lite, så behöver du inte en instegscykel, utan en cykel med lite bättre komponenter. Det räcker nog en aluminium-ram, man behöver inte köpa carbon-ram det första man gör.
Anl
@ Linda: Behöver inte göra så stor grej av ett cykelinköp.
Om du redan cyklat lite, så behöver du inte en instegscykel, utan en cykel med lite bättre komponenter. Det räcker nog en aluminium-ram, man behöver inte köpa carbon-ram det första man gör.
Anl
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 23:32Inga andra blåbär som sprang igår? Halvnöjd med 44:09 på Sylvesterloppet här i Göteborg. Stapplar fortfarande fram på stumma vader vilket jag däremot är mindre nöjd med.
Inga andra blåbär som sprang igår? Halvnöjd med 44:09 på Sylvesterloppet här i Göteborg. Stapplar fortfarande fram på stumma vader vilket jag däremot är mindre nöjd med.