Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 20:481. Milla Wimmerstedt Bar 1319 min
2. Jonas Larsson Bar 746 min
3. Vilma Herlin Bar 716 min
4. Jose Gomes Bar 699 min
5. Linda Larsson Bar 691 min
6. Christer Zakariasson Bar 640 min
7. Janne Johnsson Bar 586 min
8. John Forsell Bar 556 min
1. Milla Wimmerstedt Bar 1319 min
2. Jonas Larsson Bar 746 min
3. Vilma Herlin Bar 716 min
4. Jose Gomes Bar 699 min
5. Linda Larsson Bar 691 min
6. Christer Zakariasson Bar 640 min
7. Janne Johnsson Bar 586 min
8. John Forsell Bar 556 min
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 09:27God fortsättning på er alla blåbär.
Ledighet och massor av snö innebär skidåkning både utför och på längden men i Alperna. Även löpning med broddar funkar bra. Nu är jag hemma igen men vecka sju och åtta kommer jag att toppa listan igen. Kram på er
God fortsättning på er alla blåbär.
Ledighet och massor av snö innebär skidåkning både utför och på längden men i Alperna. Även löpning med broddar funkar bra. Nu är jag hemma igen men vecka sju och åtta kommer jag att toppa listan igen. Kram på er
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 16:53Jag fick ju ganska många träningsminuter på en vecka i fjällen.. 🙂 Man kan ju hoppas att några dagars telisåkande och längdskidande gör någon nytta när det kommer till cykling, simning och löpning också..
Jag fick ju ganska många träningsminuter på en vecka i fjällen.. 🙂 Man kan ju hoppas att några dagars telisåkande och längdskidande gör någon nytta när det kommer till cykling, simning och löpning också..
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 21:27För den som är sugen på kalmar så hjälper jag er gärna med träningen. Gjorde min debut i somras efter 16 år som elitcyklist, blev SM trea och hade superkul hela vägen 🙂
Välkomna att höra av er: linda@lindaeriksson.com
För den som är sugen på kalmar så hjälper jag er gärna med träningen. Gjorde min debut i somras efter 16 år som elitcyklist, blev SM trea och hade superkul hela vägen 🙂
Välkomna att höra av er: linda@lindaeriksson.com
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 22:42Äntligen har man kommit igång igen efter fem dagars halsont. Nu jävlar ska jag ta mig upp i listan igen 🙂
Äntligen har man kommit igång igen efter fem dagars halsont. Nu jävlar ska jag ta mig upp i listan igen 🙂
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 23:40Hej alla glada, då var man anmäld till sin första Järnman!
Jag vill bara passa på att säga hej och önska er alla lycka till med era förberedelser inför Järnmannen 2011. Jag har själv funderat på detta i många år men aldrig tyckt mig ha varken tid eller m
Hej alla glada, då var man anmäld till sin första Järnman!
Jag vill bara passa på att säga hej och önska er alla lycka till med era förberedelser inför Järnmannen 2011. Jag har själv funderat på detta i många år men aldrig tyckt mig ha varken tid eller m
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 06:28Ska man köra sin första Ironman i sommar så är det ju bra att vara förberedd. Kan rekommendera ett träningsläger på Mallorca (eller annan stans där det är varmt och cykelvänligt) med erfarna instruktörer som kan hjälpa en att utvecklas i sin cykling ffa.
Ska man köra sin första Ironman i sommar så är det ju bra att vara förberedd. Kan rekommendera ett träningsläger på Mallorca (eller annan stans där det är varmt och cykelvänligt) med erfarna instruktörer som kan hjälpa en att utvecklas i sin cykling ffa.
Quote from ellen olsson on 7 January 2011, 08:22Pål: Jag tycker att du ska vända dig till Olle och betala för din reklam istället för att hålla på och göra smygreklam i var och varannan tråd.
Pål: Jag tycker att du ska vända dig till Olle och betala för din reklam istället för att hålla på och göra smygreklam i var och varannan tråd.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 15:39Hallå alla blåbär och god fortsättning!
Är ruskigt träningsugen efter ett par månaders ofrivilligt (men kanske välbehövligt) träningsuppehåll. Tror jag haft varenda förkylningsvirus som gått runt i göteborgstrakten under hösten och vintern. Att ha barn
Hallå alla blåbär och god fortsättning!
Är ruskigt träningsugen efter ett par månaders ofrivilligt (men kanske välbehövligt) träningsuppehåll. Tror jag haft varenda förkylningsvirus som gått runt i göteborgstrakten under hösten och vintern. Att ha barn
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 14:11Hallå Nicklas. Simmar också ibland i Valhalla men tidigt vore synd att påstå...
Jag funderar på att köra Sövde eller kanske Vansbro? Borås triathlon är ju tidigt och nära så det blir det nog. Jag jobbar varannan helg så det kan ställa till min planering
Hallå Nicklas. Simmar också ibland i Valhalla men tidigt vore synd att påstå...
Jag funderar på att köra Sövde eller kanske Vansbro? Borås triathlon är ju tidigt och nära så det blir det nog. Jag jobbar varannan helg så det kan ställa till min planering