Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIRONMAN Kalmar 2012
You need to log in to create posts and topics.

Jag får konstatera att mina farhågor om sjunkande svenskt deltagarantal har kommit på skam. Jag får det till 1081 män och 142 kvinnor anmälda totalt (? 1223), varav 838 (77,5 %) resp 95 (66,9 %) svenskar (? 933; 76,3 %). Lite tråkigt att andelen kvinnor b

Som det ser ut nu behöver jag ju bara besegra 33 andra damer i F 30-34 (om jag räknar bort den manliga deltagaren som smygit in sig på listan) för att ha en plats i Hawaii. 😀 Något att arbeta mot.

Då blir det lite att hålla rda på, kommer med all säkerhet att var MC förare åt nån domare.
Så vi ses längs banan.

Jag har inte hängt med riktigt, men finns det platser kvar till Kalmar IM fortfarande eller har det blivit fullt ...?

/Fredrik

Sista jag sett var 1200 anmälda.

Nej, det senaste du såg var 1 223 + ett okänt antal proffs (men de har en egen kvot, vad?). Anmälningstaket är satt till 1 500.

Vad synd med så lite damer! Detta måste vi ju råda bot på. Jag kanske ställer upp år 2015.

Nice, då är det inte kört ännu. Se om man kan skaka loss några tusenlappar ... jag körde Järnmannen förra året och vill gärna göra om det ... 🙂

Jag vill också vara med:-)! Men för mig är det lite grejer som måste klaffa. Ser kanske år 2014 eller 2015 som möjligt att vara med(som förstaår, alltså. Jodå jag vill köra många IM).
Jag ser ju också att det är lite lite tjejer med. Roligt för oss som d

🙂
http://ironmankalmar.com/2012/03/kalmar-tri-it-out/