Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 06:29Roligt att det blir en mini, även om jag personligen kan tycka att en sprint hade varit bättre. Men nu vet jag ju att många tycker att simningen är det otäckaste som nybörjare, så det är kanske bra ändå.
Roligt att det blir en mini, även om jag personligen kan tycka att en sprint hade varit bättre. Men nu vet jag ju att många tycker att simningen är det otäckaste som nybörjare, så det är kanske bra ändå.
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 18:37Hej!
Anders heter jag och tänker i år köra min första långdistans i Kalmar. Mina föräldrar bor i Färjestaden så bostaden är fixad. Kanske någon av er vill tälta i trädgården?
Min fråga är hur man äter under ett lopp? Vad äter man och när?Mvh Anders
Hej!
Anders heter jag och tänker i år köra min första långdistans i Kalmar. Mina föräldrar bor i Färjestaden så bostaden är fixad. Kanske någon av er vill tälta i trädgården?
Min fråga är hur man äter under ett lopp? Vad äter man och när?
Mvh Anders
Quote from ellen olsson on 11 March 2012, 19:18Försök äta så mycket som möjligt under cyklingen men inte för nära inpå löpningen.
Hur du ska lägga upp det mer i detalj får du pröva dig fram till själv...
Försök äta så mycket som möjligt under cyklingen men inte för nära inpå löpningen.
Hur du ska lägga upp det mer i detalj får du pröva dig fram till själv...
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 14:24Jag gjorde min första Ironman förra året i Kalmar och mitt tips är att äta så mycket du kan när du cyklar. Träna på att äta under dina långpass så märker du vad som funkar bäst för dig.
Jag hade med mig tunnbrödrullar med ost, skinka och redigt med smör s
Jag gjorde min första Ironman förra året i Kalmar och mitt tips är att äta så mycket du kan när du cyklar. Träna på att äta under dina långpass så märker du vad som funkar bäst för dig.
Jag hade med mig tunnbrödrullar med ost, skinka och redigt med smör s
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 13:29Varför inte testa typ koltabletter under tävlingen så man slipper eventuella skogsbesök?
Varför inte testa typ koltabletter under tävlingen så man slipper eventuella skogsbesök?
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 22:37Det där med tunnbrödsrullar med smör, ost och skinka lät ju riktigt gott. Förmodligen inget som Chrissie Wellington skulle anamma, men jag ska nog kopiera det:-) Jag tycker mer och mer att de där energibarerna och dryckerna bara gör magen sur.
Det där med tunnbrödsrullar med smör, ost och skinka lät ju riktigt gott. Förmodligen inget som Chrissie Wellington skulle anamma, men jag ska nog kopiera det:-) Jag tycker mer och mer att de där energibarerna och dryckerna bara gör magen sur.
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 09:34Jag körde min första långdistans i Kalmar förra året. Satsade på "mesta maten" under cyklingen med följd att jag åt "för mycket för sent" och hade en rackarns kramp i magen i början av löpningen. Jag brukar aldrig ha några problem med vad jag stoppar i mi
Jag körde min första långdistans i Kalmar förra året. Satsade på "mesta maten" under cyklingen med följd att jag åt "för mycket för sent" och hade en rackarns kramp i magen i början av löpningen. Jag brukar aldrig ha några problem med vad jag stoppar i mi
Quote from Ulrika Ekelund on 24 April 2012, 16:41Nu ska det vara klart med nytt växlingsområde. Det nya området blir på parkeringen mellan gatorna Fiskaregatan - Södra Kanalgatan - Östra sjögatan - Proviantgatan. Expoområde blir i kvarteret intill (ost-nordost).
Här är marken jämn och fin.... 🙂
Nu ska det vara klart med nytt växlingsområde. Det nya området blir på parkeringen mellan gatorna Fiskaregatan - Södra Kanalgatan - Östra sjögatan - Proviantgatan. Expoområde blir i kvarteret intill (ost-nordost).
Här är marken jämn och fin.... 🙂
Quote from Lisa Bringhed on 24 April 2012, 19:37Men blir det inte lite långt att springa från simningen då...?
Men blir det inte lite långt att springa från simningen då...?
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 08:54Ola:
Var har du fått den informationen från?
Verkar vara ett jäkligt opraktiskt växlingsområde så långt från simbanan. (Och då skulle man ta upp en av få vettiga parkeringar)
Dessutom är väl inte området större än expokajen?
Ola:
Var har du fått den informationen från?
Verkar vara ett jäkligt opraktiskt växlingsområde så långt från simbanan. (Och då skulle man ta upp en av få vettiga parkeringar)
Dessutom är väl inte området större än expokajen?