Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 22:38Tycker som Göran att det är litet svårt att förstå regeln. Om man jämför med löptävlingar kan jag inte erinra mig att jag sett någon sådan regel. Och följderna om regeln inte fanns skulle väl inte bli så förskräckliga? De flesta skulle använda bajamajorna
Tycker som Göran att det är litet svårt att förstå regeln. Om man jämför med löptävlingar kan jag inte erinra mig att jag sett någon sådan regel. Och följderna om regeln inte fanns skulle väl inte bli så förskräckliga? De flesta skulle använda bajamajorna
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 22:41...och annars tycker jag att man kan införa 15 minuters straffbox för att rycka åskådares väskor i farten. För hur skulle det se ut om triatleter började rycka väskor åt höger och vänster? Det måste finnas regler!
...och annars tycker jag att man kan införa 15 minuters straffbox för att rycka åskådares väskor i farten. För hur skulle det se ut om triatleter började rycka väskor åt höger och vänster? Det måste finnas regler!
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 23:03@Stefan, det just det som är min poäng, regeln kommer från en annan kultur än vår, då blir det svårt att "förstå". Det finns en värdering i grunden som inte är den samma som den vanligen förekommande "svenska" värderingen. Bara att acceptera eller låta bl
@Stefan, det just det som är min poäng, regeln kommer från en annan kultur än vår, då blir det svårt att "förstå". Det finns en värdering i grunden som inte är den samma som den vanligen förekommande "svenska" värderingen. Bara att acceptera eller låta bl
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 23:18Leif, Stefan. (t+) Jag är med er båda två. 🙂
Leif, Stefan. (t+) Jag är med er båda två. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 February 2013, 08:20Om man tar sig tid att kontrollera grundläggande fakta så kan man läsa i reglerna för Ironman Kalmar att det under löpningen är förbjudet "Att kissa offentligt" eller på engelska "pee public". I övrigt nämns urinering inte i reglerna så det är alltså frit
Om man tar sig tid att kontrollera grundläggande fakta så kan man läsa i reglerna för Ironman Kalmar att det under löpningen är förbjudet "Att kissa offentligt" eller på engelska "pee public". I övrigt nämns urinering inte i reglerna så det är alltså frit
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 13:01lätt, Mårten, booobies!!!
😀
återigen, den amerikanska kulturen, naket är väldigt tabubelagt och bör därmed undvikas till varje pris. Vi kan tycka att det är löjligt om vi vill men så är det, bara att acceptera och förhålla sig till.
Lite OT så har jag
lätt, Mårten, booobies!!!
😀
återigen, den amerikanska kulturen, naket är väldigt tabubelagt och bör därmed undvikas till varje pris. Vi kan tycka att det är löjligt om vi vill men så är det, bara att acceptera och förhålla sig till.
Lite OT så har jag
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 15:32Hej.
Finns mängder utav inlagda cykelrundor från Kalmar Järnmannen från tidigare år men jag hittar inte en endaste ifrån förra årets IM cykelbana.
Någon som sitter på en gps logg och har lust att göra den offentlig/dela med sig?
Hej.
Finns mängder utav inlagda cykelrundor från Kalmar Järnmannen från tidigare år men jag hittar inte en endaste ifrån förra årets IM cykelbana.
Någon som sitter på en gps logg och har lust att göra den offentlig/dela med sig?
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 21:49Kan länken nedan funka måntro:
http://connect.garmin.com/activity/212464269... min GPS-fil som jag borde ha ändrat rättigheter på så ni kan se den! 🙂
Kan länken nedan funka måntro:
http://connect.garmin.com/activity/212464269
... min GPS-fil som jag borde ha ändrat rättigheter på så ni kan se den! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 18 April 2013, 08:46Det funkade!
Det funkade!
Quote from Funbeat user on 18 April 2013, 09:04Hur bra som helst! Tack.
Hur bra som helst! Tack.