Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 14:07Nej! De får inte ta bort det som gjorde kalmarbanan unik, att den gick så nära publiken!
Däremot funderar jag på om man kan göra varven olika långa för att få bort lite av trängseln i början.
Nej! De får inte ta bort det som gjorde kalmarbanan unik, att den gick så nära publiken!
Däremot funderar jag på om man kan göra varven olika långa för att få bort lite av trängseln i början.
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 14:18Det är enkelt att göra två fållor innanför piren om det är ett problem med snabba simmare som varvar andra.
Det är enkelt att göra två fållor innanför piren om det är ett problem med snabba simmare som varvar andra.
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 12:42En lite återkoppling till Brownlees "fellöpning".
Jag kollade på banan då tjejerna sprang. Jag tror ryssen sprang fel. Löpning till höger och cykelbanan som kom från stadshuset skulle gå till vänster, där ryssen sprang. Därav ingen protest
En lite återkoppling till Brownlees "fellöpning".
Jag kollade på banan då tjejerna sprang. Jag tror ryssen sprang fel. Löpning till höger och cykelbanan som kom från stadshuset skulle gå till vänster, där ryssen sprang. Därav ingen protest
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 12:50http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=86&grupp=17197&artikel=5268916
http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=86&grupp=17197&artikel=5268916
Quote from Funbeat user on 27 January 2013, 17:35Tror att en uppdelning i fållor, från strax innan den bro som man simmade under fram till platsen där man svängde av mot kanalen på andra varvet, skulle lösa problemet med simningen. Det är den minst ingripande åtgärden på temat att ha ett kortare första
Tror att en uppdelning i fållor, från strax innan den bro som man simmade under fram till platsen där man svängde av mot kanalen på andra varvet, skulle lösa problemet med simningen. Det är den minst ingripande åtgärden på temat att ha ett kortare första
Quote from Ulrika Ekelund on 28 January 2013, 09:43Mycket trevlig läsning Göran. 🙂
Mycket trevlig läsning Göran. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 21:11(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 30 January 2013, 20:40Varför får man inte lätta på trycket? Gäller detta generellt i triathlon eller bara på Ironman?
Varför får man inte lätta på trycket? Gäller detta generellt i triathlon eller bara på Ironman?
Quote from Funbeat user on 30 January 2013, 21:21Ptja.
Du får inte kissa offentligt enligt svensk lag så varför skulle du få det på tävling?
Ptja.
Du får inte kissa offentligt enligt svensk lag så varför skulle du få det på tävling?
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 13:11Det resonemanget kan jag inte ifrågasätta. Men man kan ifrågasätta varför tävlingsdomarna - förutom att döma tävlingen - ska ägna sig åt att upprätthålla Sveriges rikes lag. 🙂
Det resonemanget kan jag inte ifrågasätta. Men man kan ifrågasätta varför tävlingsdomarna - förutom att döma tävlingen - ska ägna sig åt att upprätthålla Sveriges rikes lag. 🙂