Quote from ellen olsson on 26 August 2012, 09:27> Det ska även förcyklisten göra. Det är liksom hela grejen med förcyklist. Att bana väg på tävlingsbanan för de löpande.
Nja, grejen med förcyklister och motsvarande (MC, bil etc.) brukar vara att varna och visa åskådarna och resten av omgivningen, ffa.
> Det ska även förcyklisten göra. Det är liksom hela grejen med förcyklist. Att bana väg på tävlingsbanan för de löpande.
Nja, grejen med förcyklister och motsvarande (MC, bil etc.) brukar vara att varna och visa åskådarna och resten av omgivningen, ffa.
Quote from Ulrika Ekelund on 26 August 2012, 09:37Det var väl ungefär vad jag skrev. Att bana väg.
Det var väl ungefär vad jag skrev. Att bana väg.
Quote from ellen olsson on 26 August 2012, 09:40Inte direkt. En förcyklist/föråkare är inte där som en hjälp eller vägvisare för någon tävlande.
Inte direkt. En förcyklist/föråkare är inte där som en hjälp eller vägvisare för någon tävlande.
Quote from Ulrika Ekelund on 26 August 2012, 09:41Nej, och det har jag aldrig sagt/menat.
Nej, och det har jag aldrig sagt/menat.
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 09:41Han skulle kanske ta en fika?
Han skulle kanske ta en fika?
Quote from ellen olsson on 26 August 2012, 09:52Då är vi överens, Ola.
Förvånansvärt många, även tävlande med lång erfarenhet, tror dock - och förväntar sig - att funktionärerna är där för att hjälpa dem att hitta rätt.
Då är vi överens, Ola.
Förvånansvärt många, även tävlande med lång erfarenhet, tror dock - och förväntar sig - att funktionärerna är där för att hjälpa dem att hitta rätt.
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 10:29Efter som Britten inte blev diskad eller fick strafftid, så är det okej att följa Funktionären, trots att han körde fel.
Efter som Britten inte blev diskad eller fick strafftid, så är det okej att följa Funktionären, trots att han körde fel.
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 10:32Ja tydligen, precis som att ligga på rulle.
Ja tydligen, precis som att ligga på rulle.
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 21:45Ang Brownlee så är det mer intressant att förstå varför ingen, notera ingen, protesterat....
Ang Brownlee så är det mer intressant att förstå varför ingen, notera ingen, protesterat....
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 17:01för ni som var med på årets IM i Kalmar. vad tycker ni om att få in 400-800 flera startande?
jag var med på torsdags sprint och tyckte inte att man kunde göra så mycket mer plats för cyklar utan att gå in på gatorna.
knappt 170 platser kvar till 2013 e
för ni som var med på årets IM i Kalmar. vad tycker ni om att få in 400-800 flera startande?
jag var med på torsdags sprint och tyckte inte att man kunde göra så mycket mer plats för cyklar utan att gå in på gatorna.
knappt 170 platser kvar till 2013 e