Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 10:32en mass start är roligare.
jag har inte kört en IM ännu, men jag gillar att ser hur långt jag hinner på cykel innan min klubbkamrater cykla förbi mig. på en 400m sim är det knappt 4km, men på 750m kan jag hinner 14-18km innan. På IM i 2014 jag hinner c
en mass start är roligare.
jag har inte kört en IM ännu, men jag gillar att ser hur långt jag hinner på cykel innan min klubbkamrater cykla förbi mig. på en 400m sim är det knappt 4km, men på 750m kan jag hinner 14-18km innan. På IM i 2014 jag hinner c
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 11:03Och jag kommer att ge dig 45 minuters försprång 2014, Ryan. Räknar inte med att cykla förbi dig, men på löpningen... sista varvet... se till att hålla koll bakåt. 😉
Och jag kommer att ge dig 45 minuters försprång 2014, Ryan. Räknar inte med att cykla förbi dig, men på löpningen... sista varvet... se till att hålla koll bakåt. 😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 11:47(H)
(H)
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 18:03Jonas, Enligt regelverket får bara en cyklist åt gången köra om. Man får alltså inte vara tre cyklar i bredd. I år var det aldrig så smalt att två cyklar inte fick plats (även om en och annan vingelpelle försökte bevisa motsatsen). Men jag stödjer din idé
Jonas, Enligt regelverket får bara en cyklist åt gången köra om. Man får alltså inte vara tre cyklar i bredd. I år var det aldrig så smalt att två cyklar inte fick plats (även om en och annan vingelpelle försökte bevisa motsatsen). Men jag stödjer din idé
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 18:19Om nån trodde att Kalmar var värre än andra... Kolla saynotodrafting.org eller sök på "Say no to drafting" på Facebook.
Om nån trodde att Kalmar var värre än andra... Kolla saynotodrafting.org eller sök på "Say no to drafting" på Facebook.
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 18:20Det här problemet måste ju hela triathlonvärlden ta tag i.
Det här problemet måste ju hela triathlonvärlden ta tag i.
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 18:32Det räcker med att se dagens evenemang i Tjabostan för att inse hur triathlon ser på regelbrott. Det lönar sig och inget händer.
Det räcker med att se dagens evenemang i Tjabostan för att inse hur triathlon ser på regelbrott. Det lönar sig och inget händer.
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 20:03Vilka regelbrott syftar du på?
Vilka regelbrott syftar du på?
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 20:10Att inte följa banan.
Att inte följa banan.
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 20:27Jaha! Ja det var ju lite klantigt. Vet inte vems fel det var dock, det fanns ju en cyklist som cyklade först. känns som en riktig tabbe från arrangörens sida.
Jaha! Ja det var ju lite klantigt. Vet inte vems fel det var dock, det fanns ju en cyklist som cyklade först. känns som en riktig tabbe från arrangörens sida.