Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Och i Barcelona den 3 oktober!
Eventuellt nån till?(H)

Fredrik! Blev mest bara inpsiprerad. För Martin, min kompis är ingenting omöjligt. Mest attityden som är tipset - han menar på att klarar man en halv (Silverman) fixar man en hel Järnman...

Vi pratade mest sprintdistansen och då är det ju fullt ös från s

Trevlig grupp!

Ja, här passar jag nog rätt bra...
Har dock inga träningsminuter på funbeat, eftersom allt mitt ligger på polarpersonaltrainer.com....trots att klockan själv är paj sedan länge.

Gjorde en olympisk i somras. Det var kul, även om jag kom a

Ett norskt blåbär anmäler sig härmed 🙂 Mycket kul o inspirerande läsning här!

Jag ska också köra min första IM i Kalmar i år. Har precis registrerat mig på funbeat o sökte på IM för att få lite tips o inspiration...

Har sprungit o cyklat en del de s

Anna: Du "låter" inte norsk alls. Men du ser väldigt norsk ut på bilden. 🙂

Kära Blåbär,

Här är så söndagens blåbärslista. Joakim S och Robert R dominerar julhelgen så här långt. Vissa andra verkar ha haft en större mängd julefrid. Själv parkerar man mitt i nånstans vilket givet det fina sällskapet är nåt man får vara mer än nöj

Får man fråga vad det är listan baseras på?

543 minuter har jag tränat enligt listan men min egen kalender står på 666 minuter (visar senaste 30 dagarna)

//Linus

Linus!! Förstår du väl att du inte kan träna 666 minuter:-) Livsfarligt ju! 665 min eller 667 min:-)

Det är nog därför Kristoffer inte tog med det på listan:-)

Hallå!

En till här som ska köra sin första Kalmar i sommar. En klassiker avklarad, ännu en inplanerad och förutom det lite andra roliga lopp inplanerade.

Fredrik A känner jag igen från simhallen, och Kalle med bloggen känner jag igen från sub9-gruppen

Linus,

Har ingen aning om varför det blir så. Jag klipper rakt av ur min kompislista (nåväl - rensar ut en kompis som är slö motionär och helt saknar ambitioner inom triathlon). Den listan står också 30 dagar. Har ingen aning om varför det diffar. Av nyf