Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Önskar lite sparring om träningsupplägg så att vi blåbär kan jaga kvalitet i träningen, inte bara kvantitet.

Har nu landat på ca 6-7 pass i veckan vilket nog blir den nivå jag får leva med. Just nu består en typisk vecka av 2 simpass, 3 löppass (varav et

Synpunkt: Om man ber om hjälp med träningsupplägg ska man inte skriva: "Behöver inte fler pass, men hade gärna haft längre pass om det gått att få in i vardagen......"

...

Så var det söndagskväll igen och här kommer ny lista. Efter en tragisk vecka med två futtiga träningspass ser man sig själv dala i resultatlistan (med all rätt). Utan att ha finräknat på det ser det ut som att även ett par andra i listan haft en negativ t

Jag har också anmält mig till Kalmar i sommar.
Är tydligen inte ensam som blåbär:D

Jag ligger fortfarande hyfsat till med tanke på att jag knappt tränat på närmare 2 veckor. Körde ett styrkepass förra tisdagen och det var ungefär nu löpningen knackar på dörren med så nu utökas det ytterligare.

Just nu faller dock backträningen på cykel

Förutom att jag förutser att du äter & dricker som du ska före, efter & under träning så tycker jag helt enkelt bara att du ska känna dig för och har du möjlighet att utöka träningspassen utefter din tidstillgång så tycker jag att du ska göra det.

Du beh

Det där låter inte som blåbärssnack! 😉

Själv har jag precis börjat återhämta mig efter en kraftig och långdragen förkylning men imorn ska jag nog ta ett försiktigt pass löpning igen! Ska bli skönt!

//Linus

Du ÄR gammal

nu hamnar vi väldigt off topic här men gammal är man först när PLÄP infinner sig.

😀 (#)

Kalle: Tschaddapp!:@