Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 23:42Håkan:
Jag oglade på PLÄP eftersom jag inte hade en aning och resultatet...
http://www.ogle.se/webhp?hl=sv&sa=N&tab=lw#hl=sv&source=hp&q=PL%C3%84P&btnG=ogle-s%C3%B6kning&meta=&aq=f&oq=PL%C3%84P&fp=af2e0ae02f7c4ab7
...det ska vara Håkan till det...:D *A
Håkan:
Jag oglade på PLÄP eftersom jag inte hade en aning och resultatet...
...det ska vara Håkan till det...:D *A
Quote from j sollerman on 22 December 2009, 23:59Glöm inte läsa "blåbärsbloggen" 😉
http://ironmankalle.blogg.se/
(L)(L)(L)
Glöm inte läsa "blåbärsbloggen" 😉
(L)(L)(L)
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 15:05Halloj!
Ytterligare ett blåbär ansluter sig! Gjorde Klassikern 2009 och kopletterar 2010 Klassikerloppen med en anmälan till Kalmar...klart att det ska gå!
/Tobias
Halloj!
Ytterligare ett blåbär ansluter sig! Gjorde Klassikern 2009 och kopletterar 2010 Klassikerloppen med en anmälan till Kalmar...klart att det ska gå!
/Tobias
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 20:34Mors blåbär!
Här är veckans version av listan. Hade tänkt göra en lista-i-listan över vilka som varit starkast över julhelgerna men den får vänta till tidigast nästa söndag. Anar mig dock till att vissa riktigt tunga lirare har dragit ned lite på takten
Mors blåbär!
Här är veckans version av listan. Hade tänkt göra en lista-i-listan över vilka som varit starkast över julhelgerna men den får vänta till tidigast nästa söndag. Anar mig dock till att vissa riktigt tunga lirare har dragit ned lite på takten
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 23:35Katastrof!!! Nu kom ju inte min cykling kl 22.30 med på listan:-)) Får vara nöjd med att tangera 8:e platsen även denna veckan, skadad och julhelg!
D FORTSÄTTNING, alla blåbär!Jag åt middag med en Ironman igår, och det var inspirerande:-) Nu ska här kv
Katastrof!!! Nu kom ju inte min cykling kl 22.30 med på listan:-)) Får vara nöjd med att tangera 8:e platsen även denna veckan, skadad och julhelg!
D FORTSÄTTNING, alla blåbär!
Jag åt middag med en Ironman igår, och det var inspirerande:-) Nu ska här kv
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 08:39Fick du några tips som du vill dela med dig av?
Fick du några tips som du vill dela med dig av?
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 14:01Näst sist, det är inte så bra det. Är äntligen nästan frisk från min förkylning så nu jävlar! Ska in till stan och köpa längdskidor nu. Kommer dock aldrig toppa listan men strax över 1000 minuter låter lam för mig. 🙂
Näst sist, det är inte så bra det. Är äntligen nästan frisk från min förkylning så nu jävlar! Ska in till stan och köpa längdskidor nu. Kommer dock aldrig toppa listan men strax över 1000 minuter låter lam för mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 14:10linus: jag satsar oxo på över 1000 minuter men det är f*n alltid nåt som kommer ivägen :/
Nåväl; ny dag nya tag 🙂
linus: jag satsar oxo på över 1000 minuter men det är f*n alltid nåt som kommer ivägen :/
Nåväl; ny dag nya tag 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 14:211,5 vecka totalvila, 1 ren löparvecka & innevarande vecka blir en ren längdåkningsvecka med ett cykelpass och ett styrkepass så nu glids (!) det mest.
Imorn kväll bär det av till Värmlands djupa skogar.Nästa vecka kommer jag dock att vara med och slåss
1,5 vecka totalvila, 1 ren löparvecka & innevarande vecka blir en ren längdåkningsvecka med ett cykelpass och ett styrkepass så nu glids (!) det mest.
Imorn kväll bär det av till Värmlands djupa skogar.
Nästa vecka kommer jag dock att vara med och slåss
Quote from j sollerman on 28 December 2009, 14:47Det är inte nu man ska ligga i topp. Det sparar jag till 31 juli 😉
Det är inte nu man ska ligga i topp. Det sparar jag till 31 juli 😉