Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Kristoffer,

Släng gärna med mig på listan...vore kul hadet som sprre inför Kalmar... 😉

/Tobias

Gøran: Firar ett år i Oslo nästa vecka men har väl inte blivit helt flytande på norsk ännu.... Har dock anammat det viktigaste: skidåkningen! Blev en riktigt fin tur i helgen me stopp på hytta før choklad o bolle 🙂

Nästa mål är Marcialonga sista helgen

http://www.lidinloppet.se/tri/start/index.cfm

Linus och Kristoffer: Kan det vara så att de tre olika listorna har olika inställningar för vad som ska visas? Triathlongruppens lista visar säkert bara sådan träning som har med cykling, löpning och simning att göra, medan Linus lista visar all träning o

Nä, jag tror jag kom på "felet"

Räknar man ihop mina 30 senaste dagar får jag 543 träningsminuter, men min kalender visar bara hela veckor, så även om den är inställd på att visa de senaste 30 dagarna blir det i praktiken 35 dagar som visas. Eftersom det

Skumt ändå att triathlonlistan och startsidan visar så olika. Jag har 847 minuter enligt den, 799 minuter enligt listan på min startsida. Ändå räknar båda all träning..

Oskar, ska då gissar jag att du ska köra med sub9 gruppen? Trevligt!

Det rullar på bra för mig. Kom och tänka på efter Nyåret att det nu BARA är drygt 7 månader kvar:-()

Simningen är fortfarande tung med rolig. Det har dock blivit en del skridskor och skidor på siståne. SÅ HIMLA KUL.

Det blir mer fokus framöver på de tr

Halloj!
Vill köra en 1/2 IM 2010 men lite osäker på vart man kan göra det i sverige.....Så vart kan man göra en 1/2 IM?

Hoppas nån har möjlighet att svara 🙂

Anna

Kalle: stämmer bra det, jag går under det oerhört fyndiga nicket "åskan". Körde Vättern på 9.34 2009 så det är en rejäl förbättring som ska till men det ska väl inte vara omöjligt om vi alla hjälps åt runt sjön.