Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Jag gillar både Sövde och Sala, de är båda bra arrangemang. Båda har fina cykelbanor, Sövde nåt kuperad. Löpbanan i Sala är lite "mysigare" och tuffare än i Sövde.

Jag rekommenderar Sövde som en riktigt bra genomkörare innan Kalmar. Ett litet genrep av u

Gustav: Det är många som kör Sövde som ett genrep inför Kalmar. Jag skulle tippa att en betydande majoritet av de som kör Sövde även kör Kalmar.

Här har man rasslat ned i listan.. 🙁 Jag skyller på julen följd av en förkylning. Nu verkar det dock som jag kan komma igång igen, men jag har lovat mig själv att skynda långsamt så det inte blir som det brukar bli när jag sätter igång igen - pannkaka.

Min träningsmängd har halverats. Skyller på allt annat än karaktär. Kräksjuka, förkylning, inflamerade vader och annat skräp.
Men nu är det 200 dagar kvar till Kalmar och idag kör träningen igång så smått igen.

Lycka till allihop!

Jag har också gått ner mig lite under julen. Men nu är jag igång igen. Ska väl försöka ligga runt 2000 minuter framöver.

Känns som det rullat på ganska bra hittills. Nu är det dock dags att försöka trappa upp lite ytterligare. 2000 minuter låter som en rimlig nivå.

Samma sak här, inplanerade nervarvningsveckor sänker träningstiden rejält. 1,5 vecka vila, 1 vecka koncentrerad enbart på löpningsuppstart, 1 vecka på längs i de Värmländska skogarna och sedan hann jag inleda en hård vecka i förra veckan innan jag drog på

Det har blivit mycket längdskidor för min del - vet inte hur väl den matchar Triathlon träningen, men just nu dras jag med ett löparknä och är nöjd med längdskidor och cykling som konditionsträningen.

Ska börja mitt träningsschema jag fått av en Running

jag har varit rejält förkyld och körde igång försiktigt med träningen förra veckan. Denna veckan ska det bli betydligt mer träning!

Magnus, inför förra årets Vasalopp fick jag tipset av en PT att kombinera skidträning och simning så du är nog helt rätt ute.