Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 22:24Spännande med sambandet simning o skidåkning!!! Satsar också på längdskidor nu (Marcialonga o Vasan) men har även anmält mig till crawlkurs för vuxna som förberedelse för Kalmar så blir ju en bra kombination! Också skönt att kunna gå in o simma när termom
Spännande med sambandet simning o skidåkning!!! Satsar också på längdskidor nu (Marcialonga o Vasan) men har även anmält mig till crawlkurs för vuxna som förberedelse för Kalmar så blir ju en bra kombination! Också skönt att kunna gå in o simma när termom
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 23:10Jag är också ett blåbär och ser framemot Tjörn triathlon i Augusti. Hoppas bara jag överlever! 😀
Jag är också ett blåbär och ser framemot Tjörn triathlon i Augusti. Hoppas bara jag överlever! 😀
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 10:56Det blir lite annan träning nu med en rikitg vinter utanför fönstret. Långfärdsskridskor är ju ganska lågintensivt, men härligt. Därav lite längre träningstid.
Varvar med intensiva trainerpass i källarförrådet med en portabel DVD hängande på dörren- Pari
Det blir lite annan träning nu med en rikitg vinter utanför fönstret. Långfärdsskridskor är ju ganska lågintensivt, men härligt. Därav lite längre träningstid.
Varvar med intensiva trainerpass i källarförrådet med en portabel DVD hängande på dörren- Pari
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 14:56Jag är också ett blåbär och ska köra en halv ironman i år. Jag har fullföljt Kalmar 2007 (på 14:58), men planerar troligen inte det igen. Körde Monaco ½ ironman ifjol, en höjdare vad gäller omgivningen, men tufft mycket backigare än nåt jag kört som tävli
Jag är också ett blåbär och ska köra en halv ironman i år. Jag har fullföljt Kalmar 2007 (på 14:58), men planerar troligen inte det igen. Körde Monaco ½ ironman ifjol, en höjdare vad gäller omgivningen, men tufft mycket backigare än nåt jag kört som tävli
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 18:27Ironman i alla ära...glöm inte bort att anmäla er till Ö till Ö.
Sjukt rolig utmaning:-)
Ironman i alla ära...glöm inte bort att anmäla er till Ö till Ö.
Sjukt rolig utmaning:-)
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 23:05Söndagskväll betyder blåbärslista! Listan har nu växt till 24 personer som tränat sammanlagt knapt 41 000 minuter de senaste 30 dagarna. Det blir en hel del svettiga träningskläder...
1. Joakim S. 3591 min
2. Tobias E. 3183 min
3. Lina M. 3176 min
Söndagskväll betyder blåbärslista! Listan har nu växt till 24 personer som tränat sammanlagt knapt 41 000 minuter de senaste 30 dagarna. Det blir en hel del svettiga träningskläder...
1. Joakim S. 3591 min
2. Tobias E. 3183 min
3. Lina M. 3176 min
Quote from j sollerman on 18 January 2010, 11:13Ligger kvar på min 10de plats. Hoppas att jag klättrar en pinne till nästa gång 😉
Ligger kvar på min 10de plats. Hoppas att jag klättrar en pinne till nästa gång 😉
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 13:19Känner flåset i nacken 🙂
Känner flåset i nacken 🙂
Quote from j sollerman on 18 January 2010, 13:49Det ska du göra 😉
Det ska du göra 😉
Quote from Elias Engqvist on 18 January 2010, 13:52Vad räknar ni för träning här egentligen? "Vardagsmotion - trädgårdsarbete", "Promenad utan hund"?
Kalle du har alldeles för många minuter!
Vad räknar ni för träning här egentligen? "Vardagsmotion - trädgårdsarbete", "Promenad utan hund"?
Kalle du har alldeles för många minuter!