Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Spännande med sambandet simning o skidåkning!!! Satsar också på längdskidor nu (Marcialonga o Vasan) men har även anmält mig till crawlkurs för vuxna som förberedelse för Kalmar så blir ju en bra kombination! Också skönt att kunna gå in o simma när termom

Jag är också ett blåbär och ser framemot Tjörn triathlon i Augusti. Hoppas bara jag överlever! 😀

Det blir lite annan träning nu med en rikitg vinter utanför fönstret. Långfärdsskridskor är ju ganska lågintensivt, men härligt. Därav lite längre träningstid.
Varvar med intensiva trainerpass i källarförrådet med en portabel DVD hängande på dörren- Pari

Jag är också ett blåbär och ska köra en halv ironman i år. Jag har fullföljt Kalmar 2007 (på 14:58), men planerar troligen inte det igen. Körde Monaco ½ ironman ifjol, en höjdare vad gäller omgivningen, men tufft mycket backigare än nåt jag kört som tävli

Ironman i alla ära...glöm inte bort att anmäla er till Ö till Ö.
Sjukt rolig utmaning:-)

Söndagskväll betyder blåbärslista! Listan har nu växt till 24 personer som tränat sammanlagt knapt 41 000 minuter de senaste 30 dagarna. Det blir en hel del svettiga träningskläder...

1. Joakim S. 3591 min
2. Tobias E. 3183 min
3. Lina M. 3176 min

Ligger kvar på min 10de plats. Hoppas att jag klättrar en pinne till nästa gång 😉

Känner flåset i nacken 🙂

Det ska du göra 😉

Vad räknar ni för träning här egentligen? "Vardagsmotion - trädgårdsarbete", "Promenad utan hund"?

Kalle du har alldeles för många minuter!