Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 20:52Pga. två förkylning på kort tid och rasande träningsminuter gjorde jag en liten fuling för några veckor sedan. Jag registrerade 60 min. snöskottning... Men med tanke på hur sjuk jag var och hur pulsen skenade tycker jag nästan det borde vara ok. 🙂
Gjor
Pga. två förkylning på kort tid och rasande träningsminuter gjorde jag en liten fuling för några veckor sedan. Jag registrerade 60 min. snöskottning... Men med tanke på hur sjuk jag var och hur pulsen skenade tycker jag nästan det borde vara ok. 🙂
Gjor
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 22:09Haha! vill inte vara tråkig, men jag säger inte träna mindre, säger bara träna med kvalitet, jag ville mest påminna er! 😀
Tråddödare? jag ifrågasatte dig bara för jag tyckte ditt resonomang inte var gott nog, får man inte göra det?
Haha! vill inte vara tråkig, men jag säger inte träna mindre, säger bara träna med kvalitet, jag ville mest påminna er! 😀
Tråddödare? jag ifrågasatte dig bara för jag tyckte ditt resonomang inte var gott nog, får man inte göra det?
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 22:22ännu ett blåbär! efter mottot "hellre än bra", har jag fått för mig att göra kalmar. Ursprungsplanen var att börja med en halv IM för att ta kalmar nästa år. Men med barn nr två på väg är det nog bäst att passa på medans tiden finns! Allt under 15h är en
ännu ett blåbär! efter mottot "hellre än bra", har jag fått för mig att göra kalmar. Ursprungsplanen var att börja med en halv IM för att ta kalmar nästa år. Men med barn nr två på väg är det nog bäst att passa på medans tiden finns! Allt under 15h är en
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 22:45Halloj!
såg att jag hade 3000+ reggade minuter så får komma med en liten kommentar... 😉
Försöker träna varierat och det som är kul! Blir en del gruppträning men även lite grann på egen hand. Är en reformerad soffpotatis som har funnit glädjen i att r
Halloj!
såg att jag hade 3000+ reggade minuter så får komma med en liten kommentar... 😉
Försöker träna varierat och det som är kul! Blir en del gruppträning men även lite grann på egen hand. Är en reformerad soffpotatis som har funnit glädjen i att r
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 00:41Antar att alla ni har facebook?
jag sökte hursomhelst på facebook om kalmar triathlon, och fick fram följande grupp:
"1000 medlemmar och Pontus Wendel deltar i Kalmar Triathlon 2010"
Killen tror uppenbarligen nu att han ska klara sig nu när allting ha
Antar att alla ni har facebook?
jag sökte hursomhelst på facebook om kalmar triathlon, och fick fram följande grupp:
"1000 medlemmar och Pontus Wendel deltar i Kalmar Triathlon 2010"
Killen tror uppenbarligen nu att han ska klara sig nu när allting ha
Quote from j sollerman on 21 January 2010, 10:32Gick med i hopp om att han är långsammare än mig 😉
Gick med i hopp om att han är långsammare än mig 😉
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 10:54Så bra några mer som kan tänka sig att gå med, vi är 324 medlemmar kort! 😀
Så bra några mer som kan tänka sig att gå med, vi är 324 medlemmar kort! 😀
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 10:57Har oxå gått med!
Har oxå gått med!
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 11:26Fler tänkbara som vill se Pontus med oss på startlinjen 31:a juli?
Fler tänkbara som vill se Pontus med oss på startlinjen 31:a juli?
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 11:38Lite sen, men vad gör väl det?!? Har länge tänkt att köra en ironman. Har kört ett par sprint och en olympisk men anser att jag är ett blåbär. Ett halvår i Kalifornien ledde till ett cykelköp och 10 +kilon (V), men ingen träning. Har nu fått blodad tand i
Lite sen, men vad gör väl det?!? Har länge tänkt att köra en ironman. Har kört ett par sprint och en olympisk men anser att jag är ett blåbär. Ett halvår i Kalifornien ledde till ett cykelköp och 10 +kilon (V), men ingen träning. Har nu fått blodad tand i