Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 13:36Även jag har genom åren prövat en lång rad principer och funnit vissa av dem mycket tilltalande medan vissa av dem efter en tid blivit rent av frånstötande. Angående vår vän budweiser-pontus konstaterar jag bara att det var just ett vad i överförfriskat t
Även jag har genom åren prövat en lång rad principer och funnit vissa av dem mycket tilltalande medan vissa av dem efter en tid blivit rent av frånstötande. Angående vår vän budweiser-pontus konstaterar jag bara att det var just ett vad i överförfriskat t
Quote from j sollerman on 22 January 2010, 15:52Det är min princip att aldrig hålla med Manne. Då kan man aldrig ha fel 😉
Det är min princip att aldrig hålla med Manne. Då kan man aldrig ha fel 😉
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 16:09Men om jag aldrig har rätt så har ju du fel jämnt?
Jag kan bevisa motsatsen då du sagt att du kommer att köra cyklingen på IM strax över 5:30 h.
Enkelt! Jag cyklar upp bakom dig och säger något om "Yo Mama" och sedan gör både du & jag en bättre tid!(L)
Men om jag aldrig har rätt så har ju du fel jämnt?
Jag kan bevisa motsatsen då du sagt att du kommer att köra cyklingen på IM strax över 5:30 h.
Enkelt! Jag cyklar upp bakom dig och säger något om "Yo Mama" och sedan gör både du & jag en bättre tid!
(L)
Quote from j sollerman on 22 January 2010, 16:23spännande resonemang 😉
spännande resonemang 😉
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 23:33Buskis? 😀
Buskis? 😀
Quote from j sollerman on 22 January 2010, 23:40om du säger buskis säger jag inte buskis 😉
om du säger buskis säger jag inte buskis 😉
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 18:02är det nu vi ska börja bråka om Shimano eller Campagnolo 😉
är det nu vi ska börja bråka om Shimano eller Campagnolo 😉
Quote from j sollerman on 23 January 2010, 18:16Det tror jag inte behövs.
Det tror jag inte behövs.
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 18:24SRAM då?
SRAM då?
Quote from j sollerman on 23 January 2010, 18:25Dom har inget att hämta i just den diskussionen.
Dom har inget att hämta i just den diskussionen.