Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Gjorde halv IM på Tjörn 2009, än så länge enda tävlingen längre än sprint i triathlonsammanhang.

I övrigt är klassikerloppen och en mara all långdistanserfarenhet.

Jag sprang tjurruset i höstas och i somras cyklade jag till jobbet ibland. Det är min tränings/tävlings-bakgrund det. 🙂

//Linus

Klassikern 2002. Lååångt uppehåll sen två Triathlon motion 2006 och en olympisk 2007.

Jag har inga triathlontävlingar på mitt samvete. Helt rent samvete i just det avseendet faktiskt. Har däremot sprungit en del längre lopp inklusive Sörmland Ultra Marathon i höstas samt åkt några vasalopp (dock några år sedan sist).

Ingen triathlon, men Bockstensturen (MTB 10 mil) och Maraton förra året.
/Musse

Personligen har jag genomfört Stockholm triathlon 2 gånger, gjorde Sala 2009 (där ajg fick Kalmarsuget)

I övrigt började jag med vätternrundan, sen har det blivit 3 st rundor runt sjön, aldrig klarat den tiden jag själv vet att jag ahr det i mig att kla

Jag har bara några klassiker. Och så provade jag Horla triathlon i sommras. Klarar man Horla skall nog Kalmar bli lätt 😉

Tredje klassikern, 2 olympiska och en sprint.//JOS

5 Sthlm. Marathon
2 Hornstull- Järna
1 Uppsala - Stockholm där jag slog distans och tidrekord (77,14km på 9h50m effektiv tid och 12h total tid)

Egentligen är jag en lat löpare tror jag så jag springer långsamt ... men då måste man springa långt i stället

Jag tänkte mig till Örebro-trakten och Kilsbergen Triathlon (http://www.orebroaik.se/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=8&Itemid=19) i mitten av juni (olympisk). Brukar vara rätt trasig efter tävling och vill gärna ha en ordentlig l