Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

En halva (Tjörn) och två olympiska under 2009. Långdistanserfarenhet i form av några maror och en handfull ultra/traillopp (löpning dårå).

3 gånger Stockholm Marathon
2 Vätternrundor
Ett antal halvmaror
Sala Silverman HIM som enda triathlon tävling
Samt en massa långa träningspass.

Jag är inget blåbär men jag har varit ett... 😉

Med erfarenhet från ett par klassiker och med bakgrund som orienterare tränade jag för att genomföra Växjöklassikern för några år sedan. Men den blev inställd. Så då anmälde jag mig till en HIM i stället. O

Min bakgrund är 5 maror och ett otal halvmaror. Sen gjorde jag och en kompis Ö till ö förra sommaren och det gav blodad tand. Tänkte jag kunde köra en tria iom att jag nu hade en våtdräkt.
Men vi hade köpt väldigt billiga surfvåtdräkter på Stadium, så jag

Om det finns någon Olympisk som ligger rätt i tiden så blir det nog den innan Kalmar. Kan nog vara bra att testa utrustning och växlingar under tävlingsformer. Men som Kristoffer skriver så vågar jag nog inte göra en HIM innan och förstå hur jobbigt det ä

Ja själv funderar jag på att hoppa över Sövde och klämmer in Heleneholms plus Köpenhamns maror och en 6 dagars ultra istället.
Till det kommer lite motionslopp på cykel/löpning som är ren träning.

Träning på låååånga distanser är det som gäller i år och

Hahaha humana!! Du e rolig du! 😀

Hur kom det sig att kampsporten tärde så hårt på kroppen??

Om du inte redan märkt det så har jag haft fler hjärnskakningar än vad någon orkar räkna till...
BILD:http://api.ning.com/files/2pUDA4T1aOz1ZFFbxxcx6UzXdqnauss9lkwo3YE-BgLW1Hbv4FuKVBIEAf5il631LiJjTNX3nPpQIjZMdU7h0PsVvacFgjEe/MuayThai.jpg

Så härligt att de är så många modiga därute som vågar sätta upp stora mål. Det är hisnande men en oslagbar känsla när man korsar mållinjen jag lovar det är värt varenda svettig timme. Jag gjorde min första Ironman i Florida. När ni gjort Kamlar är ni väl

Så härligt att det finns så många modiga där ute som vågar sätta upp höga mål det är häftigt!! Jag gjorde min första Ironman i Florida och det är en obeskrivlig kännsa att passera mållinjen det är värt varenda svettig timma jag lovar. När ni är klara med