Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

De definerar hoparknä så här, seninflammation, knäets framsida, smärtor strax under knäskålen där några stora senor från låret som fäster på översta delen av skenbenet. Efter löpträning känner du vanligen irritation omkring knäet som känns stelt.

Blåbärskollegor,

En ny lista så här på söndagskvällen. Vi är 27 st nu men Joakim får det allt ensammare där uppe i toppen. Det krävdes för övrigt ungefär 900 min för att placera sig på övre halvan av den första listan som sammanställdes den 2 december -

plockade några placeringar denna veckan. Men mycket högre än så här kommer jag inte. Bra tränat allihop!

Trots en andra placering i listan så kommer jag in på ytterligare en lägre period nu med en hel del vila.
Dock börjar det nog äta på om lite mer än en månads tid då det dels blir årsmöte och klubbmästerskap i Team Ultra i Skövde, samt att cykelsäsongen bö

Hur långt är KM i Team Ultra? Typ springa i 4 dagar?

Kalle, då var ordningen återställd igen. 🙂
Bra jobbat allihop.

Kalle:
Haha ja det skulle man ju kunna tro, men det är inlagt på Skövde 6 timmars så det är inte så allvarligt utan snarare KM med glimten i ögat.
Dock är det inte helt 100 procentigt om jag åker upp än.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID

Ja ja! Kvantitet i all ära. Hoppas man gör något rätt kvalitativ också. Vi får göra utvärdering senare för att se vilken "lönsamhetsnivå" man haft. DVS. resultat i förhållande till träningsmängd, blir dessa inte särskilt bra har jag ju inte så mycket för

Hur många är ni i den klubben?

Kalle:
Sju stycken i denna stund som är aktiva samt ett för mig okänt antal supporters.

Petri Hellberg
Kari Martens
Malin Wiman
Stefan Zetterström
Patrik Lidén
Magnus Lorentzon*
Thomas Sjölander

Klubben är dock öppen för alla och är ansluten till Svensk