Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 20:35De definerar hoparknä så här, seninflammation, knäets framsida, smärtor strax under knäskålen där några stora senor från låret som fäster på översta delen av skenbenet. Efter löpträning känner du vanligen irritation omkring knäet som känns stelt.
De definerar hoparknä så här, seninflammation, knäets framsida, smärtor strax under knäskålen där några stora senor från låret som fäster på översta delen av skenbenet. Efter löpträning känner du vanligen irritation omkring knäet som känns stelt.
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 21:52Blåbärskollegor,
En ny lista så här på söndagskvällen. Vi är 27 st nu men Joakim får det allt ensammare där uppe i toppen. Det krävdes för övrigt ungefär 900 min för att placera sig på övre halvan av den första listan som sammanställdes den 2 december -
Blåbärskollegor,
En ny lista så här på söndagskvällen. Vi är 27 st nu men Joakim får det allt ensammare där uppe i toppen. Det krävdes för övrigt ungefär 900 min för att placera sig på övre halvan av den första listan som sammanställdes den 2 december -
Quote from j sollerman on 31 January 2010, 23:00plockade några placeringar denna veckan. Men mycket högre än så här kommer jag inte. Bra tränat allihop!
plockade några placeringar denna veckan. Men mycket högre än så här kommer jag inte. Bra tränat allihop!
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 23:12Trots en andra placering i listan så kommer jag in på ytterligare en lägre period nu med en hel del vila.
Dock börjar det nog äta på om lite mer än en månads tid då det dels blir årsmöte och klubbmästerskap i Team Ultra i Skövde, samt att cykelsäsongen bö
Trots en andra placering i listan så kommer jag in på ytterligare en lägre period nu med en hel del vila.
Dock börjar det nog äta på om lite mer än en månads tid då det dels blir årsmöte och klubbmästerskap i Team Ultra i Skövde, samt att cykelsäsongen bö
Quote from j sollerman on 1 February 2010, 06:08Hur långt är KM i Team Ultra? Typ springa i 4 dagar?
Hur långt är KM i Team Ultra? Typ springa i 4 dagar?
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 08:37Kalle, då var ordningen återställd igen. 🙂
Bra jobbat allihop.
Kalle, då var ordningen återställd igen. 🙂
Bra jobbat allihop.
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 16:18Kalle:
Haha ja det skulle man ju kunna tro, men det är inlagt på Skövde 6 timmars så det är inte så allvarligt utan snarare KM med glimten i ögat.
Dock är det inte helt 100 procentigt om jag åker upp än.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID
Kalle:
Haha ja det skulle man ju kunna tro, men det är inlagt på Skövde 6 timmars så det är inte så allvarligt utan snarare KM med glimten i ögat.
Dock är det inte helt 100 procentigt om jag åker upp än.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 16:19Ja ja! Kvantitet i all ära. Hoppas man gör något rätt kvalitativ också. Vi får göra utvärdering senare för att se vilken "lönsamhetsnivå" man haft. DVS. resultat i förhållande till träningsmängd, blir dessa inte särskilt bra har jag ju inte så mycket för
Ja ja! Kvantitet i all ära. Hoppas man gör något rätt kvalitativ också. Vi får göra utvärdering senare för att se vilken "lönsamhetsnivå" man haft. DVS. resultat i förhållande till träningsmängd, blir dessa inte särskilt bra har jag ju inte så mycket för
Quote from j sollerman on 1 February 2010, 16:25Hur många är ni i den klubben?
Hur många är ni i den klubben?
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 17:09Kalle:
Sju stycken i denna stund som är aktiva samt ett för mig okänt antal supporters.Petri Hellberg
Kari Martens
Malin Wiman
Stefan Zetterström
Patrik Lidén
Magnus Lorentzon*
Thomas SjölanderKlubben är dock öppen för alla och är ansluten till Svensk
Kalle:
Sju stycken i denna stund som är aktiva samt ett för mig okänt antal supporters.
Petri Hellberg
Kari Martens
Malin Wiman
Stefan Zetterström
Patrik Lidén
Magnus Lorentzon*
Thomas Sjölander
Klubben är dock öppen för alla och är ansluten till Svensk