Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 22:02första gången på crawlkurs idag. klarar nu att crawla 12 meter. (väldigt jobbiga 12 meter..) någon annan helt nybörjare på crawl i blåbärsgänget? hur går det?
första gången på crawlkurs idag. klarar nu att crawla 12 meter. (väldigt jobbiga 12 meter..) någon annan helt nybörjare på crawl i blåbärsgänget? hur går det?
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 23:14Johan, det kommer dröja ett tag, men håll i hårt med simningen lovar jag dig att det kommer bara gå bättre å bättre! Det är alltid svårast med att få upp bra uthållighet å teknik i början, men det kommer bara man har tålamod!
Johan, det kommer dröja ett tag, men håll i hårt med simningen lovar jag dig att det kommer bara gå bättre å bättre! Det är alltid svårast med att få upp bra uthållighet å teknik i början, men det kommer bara man har tålamod!
Quote from ellen olsson on 2 February 2010, 10:43Räknas verkligen alla sju som aktiva?
Räknas verkligen alla sju som aktiva?
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 11:07Johan kör hårt
Jag lärde mig crawla i sommras via youtube. crawlade 3800 meter
idag på 70 minuter är mäkta stolt.
Johan kör hårt
Jag lärde mig crawla i sommras via youtube. crawlade 3800 meter
idag på 70 minuter är mäkta stolt.
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 18:45great. youtube är grund till all mänsklig kunskap. den och gudfadern filmerna.
great. youtube är grund till all mänsklig kunskap. den och gudfadern filmerna.
Quote from Elias Engqvist on 2 February 2010, 19:22Nu glömde du funbeat
Nu glömde du funbeat
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 02:54Fredrik G:
Alla utom sällskapets enda dam avser att tävla i år så mer aktivt än så blir det inte.
Att inte damen ska tävla får vi skylla Petri för, eller Malin själv, jag vet inte så noga, jag var inte med vid tillverkningen av deras son.
Fredrik G:
Alla utom sällskapets enda dam avser att tävla i år så mer aktivt än så blir det inte.
Att inte damen ska tävla får vi skylla Petri för, eller Malin själv, jag vet inte så noga, jag var inte med vid tillverkningen av deras son.
Quote from ellen olsson on 3 February 2010, 08:45Jag noterar att ni ändrat reglerna för vilka som räknas som aktiva. Det var, såvitt jag kan bedöma, bara två personer som uppfyllde de tidigare kriterierna.
Jag noterar att ni ändrat reglerna för vilka som räknas som aktiva. Det var, såvitt jag kan bedöma, bara två personer som uppfyllde de tidigare kriterierna.
Quote from j sollerman on 3 February 2010, 16:02Vad ska du köra för ultra-tävlingar?
Vad ska du köra för ultra-tävlingar?
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 16:23Fredrik:
Det är ju av förklarliga skäl svårt att bygga en verksamhet på de tiotal personer som utövar ultratriathlon i Sverige men förhoppningsvis så inser fler att det inte är någon omöjlig sak att genomföra och därmed ökar på skaran.Kalle:
I år är det
Fredrik:
Det är ju av förklarliga skäl svårt att bygga en verksamhet på de tiotal personer som utövar ultratriathlon i Sverige men förhoppningsvis så inser fler att det inte är någon omöjlig sak att genomföra och därmed ökar på skaran.
Kalle:
I år är det