Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 18:07Om nu någon skulle få för sig att härma Manne vad gäller 6D Rönne - Bornholm.
I Antibes förrförra året kom en triathlet som klarat en 10 x Ironman.
Han skulle "slöträna" under 6 dygns löpning.
Dag 3 var han körd i bott och bröt.Så Manne lyd en gamlings
Om nu någon skulle få för sig att härma Manne vad gäller 6D Rönne - Bornholm.
I Antibes förrförra året kom en triathlet som klarat en 10 x Ironman.
Han skulle "slöträna" under 6 dygns löpning.
Dag 3 var han körd i bott och bröt.
Så Manne lyd en gamlings
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 18:22K-G:
"I år är det T R Ä N I N G och förberedelse inför 2011"😉
K-G:
"I år är det T R Ä N I N G och förberedelse inför 2011"
😉
Quote from j sollerman on 3 February 2010, 18:39Då får du iaf mycket "träningstid" det räcker ju att du springer 6 mil om dagen men du kan ju ändå regga 24 timmar (varje dag)........
Då får du iaf mycket "träningstid" det räcker ju att du springer 6 mil om dagen men du kan ju ändå regga 24 timmar (varje dag)........
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 18:57assåväntalitehärnu, står det double deca triathlon ?!
http://www.multisport.com.mx/deca/index10.htm
bloody hell, tar du dig an den Manne så lovar jag att ställa upp som support, ambulansförare eller vad du nu kan behöva 😀
assåväntalitehärnu, står det double deca triathlon ?!
http://www.multisport.com.mx/deca/index10.htm
bloody hell, tar du dig an den Manne så lovar jag att ställa upp som support, ambulansförare eller vad du nu kan behöva 😀
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 19:59Nu var du elak Kalle.;)
Tips till dig och andra som vill bräcka Manne.
25:e mars startar ett 10D i Hekpoort - Sydafrika.
19:e april ett 10D i New York.Än bättre är att ställa upp i 6D Antibes 6:e juni - start 16:00.
Lördag 12:e slut - ta flyget till K
Nu var du elak Kalle.;)
Tips till dig och andra som vill bräcka Manne.
25:e mars startar ett 10D i Hekpoort - Sydafrika.
19:e april ett 10D i New York.
Än bättre är att ställa upp i 6D Antibes 6:e juni - start 16:00.
Lördag 12:e slut - ta flyget till K
Quote from j sollerman on 3 February 2010, 20:52Förstår inte meningen med att regga 1440 minuter om man bara springer i 8 timmar effektiv tid??
Förstår inte meningen med att regga 1440 minuter om man bara springer i 8 timmar effektiv tid??
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 21:51Hmm var går gränsen mellan vad som är sund och hälsosam träning och vad som är regelrätt nedbrytande??
Varför satsa på ännu längre distanser än ironman då det är utmaning nog att göra en sådan distans och utmaning utan dess like att förbättra sin tid på
Hmm var går gränsen mellan vad som är sund och hälsosam träning och vad som är regelrätt nedbrytande??
Varför satsa på ännu längre distanser än ironman då det är utmaning nog att göra en sådan distans och utmaning utan dess like att förbättra sin tid på
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 22:53Gustav, man kan dra argumentet vidare till "varför satsa på ironman när det är en utmaning utan dess like att förbättra sin tid på 100 m?" - och vi kan nog alla komma på var sitt bra svar på den frågan.
Gustav, man kan dra argumentet vidare till "varför satsa på ironman när det är en utmaning utan dess like att förbättra sin tid på 100 m?" - och vi kan nog alla komma på var sitt bra svar på den frågan.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 23:31Göran, absolut! Håller helt med!
Jag själv tycker det låter som jobbigt, men allt är ju i betraktarens ögon eller hur?
Jag personligen har ofta som stående mål att bli bättre å snabbare i dom utmaningar jag tycker varit roliga.
Så även om mina tävlings
Göran, absolut! Håller helt med!
Jag själv tycker det låter som jobbigt, men allt är ju i betraktarens ögon eller hur?
Jag personligen har ofta som stående mål att bli bättre å snabbare i dom utmaningar jag tycker varit roliga.
Så även om mina tävlings
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 02:25Hur framtiden ter sig har jag ingen som helst aning om, vad jag däremot lärt mig är att livet kan vända radikalt bara genom att man tar i ett dörrhandtag och går ut genom dörren.
Man vet aldrig vad livet har för överraskningar på gott och ont.Min bästa
Hur framtiden ter sig har jag ingen som helst aning om, vad jag däremot lärt mig är att livet kan vända radikalt bara genom att man tar i ett dörrhandtag och går ut genom dörren.
Man vet aldrig vad livet har för överraskningar på gott och ont.
Min bästa