Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 19:29diskussionen som inte behövs... 😉
diskussionen som inte behövs... 😉
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 22:00Söndagskväll och ny blåbärslista. Konstaterar med tungt sinne att jag för andra veckan i rad ökar på min egen träningsdos med ett gäng minuter och samtidigt dalar ett par placeringar. Bra jobbat av alla er andra med andra ord!
/Kristoffer
1. Joakim S.
Söndagskväll och ny blåbärslista. Konstaterar med tungt sinne att jag för andra veckan i rad ökar på min egen träningsdos med ett gäng minuter och samtidigt dalar ett par placeringar. Bra jobbat av alla er andra med andra ord!
/Kristoffer
1. Joakim S.
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 22:03Ok!! Den här veckan väljer jag nr 13 som mitt turnummer:-)) Bra jobbat allihop!
Ok!! Den här veckan väljer jag nr 13 som mitt turnummer:-)) Bra jobbat allihop!
Quote from j sollerman on 24 January 2010, 23:13Blev ingen förflyttning i tabellen. Men nästa vecka ska jag klättra iaf en pinne!
Blev ingen förflyttning i tabellen. Men nästa vecka ska jag klättra iaf en pinne!
Quote from Funbeat user on 24 January 2010, 23:49BILD:www.malmoburfagelforening.se/manadensfagel/2009/2009_05_Undulat%20Gron%20%5BMelopsittacus%20undulatus%5D%206076.jpg
BILD:www.malmoburfagelforening.se/manadensfagel/2009/2009_05_Undulat%20Gron%20%5BMelopsittacus%20undulatus%5D%206076.jpg
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 00:18Snart rasslar det till...
Snart rasslar det till...
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 12:07Här kommer ytterligare ett blåbär som kanske tar sig vatten över huvudet i Kalmar IM till sommaren.
Här kommer ytterligare ett blåbär som kanske tar sig vatten över huvudet i Kalmar IM till sommaren.
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 18:18En intressant fråga!
Hur många av er på d här i den här gruppen har kört en halv IM innan?
Eller premiärar ni som långsdistanstriathleter med Kalmar?
Följdfrågan kan då även bli vad har ni förlångdistansarbakgrund oavsett gren, innan Kalmar?
En intressant fråga!
Hur många av er på d här i den här gruppen har kört en halv IM innan?
Eller premiärar ni som långsdistanstriathleter med Kalmar?
Följdfrågan kan då även bli vad har ni förlångdistansarbakgrund oavsett gren, innan Kalmar?
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 18:36gustaf,
själv har jag inte kört någon halv, bara testat triathlon på sprint. så det är premiär för min del med kalmar. bakgrunden är några lidingö, en mara, klassikern och några vasalopp. Och ett hastigt beslut en lördag när stämningen var på topp... sj
gustaf,
själv har jag inte kört någon halv, bara testat triathlon på sprint. så det är premiär för min del med kalmar. bakgrunden är några lidingö, en mara, klassikern och några vasalopp. Och ett hastigt beslut en lördag när stämningen var på topp... sj
Quote from j sollerman on 25 January 2010, 20:02Har gjort tre sprint. Har gjort klassikern så det är min erfarenhet av "långdistans"
Har gjort tre sprint. Har gjort klassikern så det är min erfarenhet av "långdistans"