Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Det är inte mitt fel att du har varit i Indien och ttat dig. Nu får farbror acceptera att jag har fler träningsminuter. Men gissar att du snart är om mig igen...

För min del registrerar jag ingen vardagsmotion, inga promenader. För att jag ska registrera nåt ska det ha framkallat svett. Nu är det ju dock svårt att bli svettig när man simmar.

Jag håller med Fredrik här. Men jag tvivlar på att det är några triathleter som reggar promenader och liknande.

Det beror på ansträngningsgraden och vattentemperaturen. Då jag simmar hårt i varmt vatten kan jag känna att jag svettas fast det sköljs ju bort förstås.
Kalle, på min lista räknar jag bara triathlon-relaterade saker och där har jag redan gått om dig. Men

Det är skidor och simning som gäller nu. Och jag tror att skidåkningen är grymt bra för simningen! Löpning blir det när snön är borta.

Kalle: Jag bara retades med dig - jag tror inte heller att triathleterna reggar promenader mm. Men jag tror inte att skidåkningen hjälper simningen så mycket. F.ö. behöver du inte förbättra simningen så mycket att du ska lägga extra tid på den. Du bör läg

Jag har inget löpband att springa på. Och jag tror inte det gör så mycket att jag har ett uppehåll med löpningen nu. Jag är övertygad om att skidåkningen har mycket positiv inverkan på min simning.

Angående era topplistor, så ska man INTE stirra sig blind på träningstid!

Varje träningspass man gör kan vara mer eller mindre produktivt! Så är nån uppe i 3000 min behöver inte vara ett kvitto på hans prestationsförmåga i varje träningspass, utan bara a

Äh , var nu inte så känslig och lek tråddödare igen.
Här har vi tråkigt om vintern så då livar vi upp stämningen med lite pepp! (t+)

Jag är med Manne!

Undertecknad har svårt att få till kvalitet i träningen om man aldrig kommer iväg och tränar. Topplistor, negativ stress och kamratuppfostran gör att jag kommer iväg - och främjar ju med oantastlig logik därmed även kvaliteten på min t