Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 19:19http://sv.wikipedia.org/wiki/Haile_Gebrselassie(H)
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 19:27Jag lär också ha haft ett elegant löpsteg men inte blev jag lika bra som Haile.
Jag som dessutom nöjde mig med 400 meter.
Livet är inte rättvist.;)
Jag lär också ha haft ett elegant löpsteg men inte blev jag lika bra som Haile.
Jag som dessutom nöjde mig med 400 meter.
Livet är inte rättvist.;)
Quote from j sollerman on 18 February 2010, 19:30Om du börjar stretcha K-G så kanske du hinner med några mil till på dina ultror 😉
Om du börjar stretcha K-G så kanske du hinner med några mil till på dina ultror 😉
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:35Och jag som inte är en gammal uv (trots en försvarlig ålder 🙂 ) kom just på varför jag gick hit egentligen....
Jag skaffade en sån där stabiliseringsrulle (en halvmåneformad rulle, kapad och ihoplimmad = billigare). Kan någon säga hur länge åt gången o
Och jag som inte är en gammal uv (trots en försvarlig ålder 🙂 ) kom just på varför jag gick hit egentligen....
Jag skaffade en sån där stabiliseringsrulle (en halvmåneformad rulle, kapad och ihoplimmad = billigare). Kan någon säga hur länge åt gången o
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 23:10Tills man inser att yoga i grupp är bra mycket trevligare...
Tills man inser att yoga i grupp är bra mycket trevligare...
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 07:03Ola, är det ITB senan du vill stretcha?
Isf, rulla över 10-20ggr på varje sida, eller tills du inte klarar mer. I takt med att senan töjs ut så gör det inte lika ont och man kan hålla på i flera minuter. Upprepa så många gånger som möjligt helst 10 tillf
Ola, är det ITB senan du vill stretcha?
Isf, rulla över 10-20ggr på varje sida, eller tills du inte klarar mer. I takt med att senan töjs ut så gör det inte lika ont och man kan hålla på i flera minuter. Upprepa så många gånger som möjligt helst 10 tillf
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 07:14yes, ett blåbär till.
Är det bara jag som känner mig stressad över att det inte går att cykla ute? Spinning är skittråkigt!
yes, ett blåbär till.
Är det bara jag som känner mig stressad över att det inte går att cykla ute? Spinning är skittråkigt!
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 08:59Är mer stressad över sjukdom och brist på kvalitativ löpning. Varit förkyld i en vecka nu, borde försvunnit idag. Icke då, istället feber! Fan va härligt med feber.
Men, men, borde släppa träningsångesten och inse att det fortfarande är 160 dar kvar till
Är mer stressad över sjukdom och brist på kvalitativ löpning. Varit förkyld i en vecka nu, borde försvunnit idag. Icke då, istället feber! Fan va härligt med feber.
Men, men, borde släppa träningsångesten och inse att det fortfarande är 160 dar kvar till
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 09:10Då jag inte varit inne på denna tråd tidigare gjorde jag ett misstag och läste den första sidans sista inlägg som de två sista så denna kommentar som följer gäller Mennes från den 2 dec och Davids samma dag, men den får ändå stå kvar då jag själv kommit u
Då jag inte varit inne på denna tråd tidigare gjorde jag ett misstag och läste den första sidans sista inlägg som de två sista så denna kommentar som följer gäller Mennes från den 2 dec och Davids samma dag, men den får ändå stå kvar då jag själv kommit u
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 12:09Jag håller med om att uthålligheten blir bättre med åren (t+) . För min egen del kombinerat med att snabbheten avtar (t-) . Iofs har jag aldrig varit riktigt snabb men....
Som svar på frågan om stress pga utebliven kvalitativ utelöpning. Nopp, jag blir i
Jag håller med om att uthålligheten blir bättre med åren (t+) . För min egen del kombinerat med att snabbheten avtar (t-) . Iofs har jag aldrig varit riktigt snabb men....
Som svar på frågan om stress pga utebliven kvalitativ utelöpning. Nopp, jag blir i