Quote from j sollerman on 21 February 2010, 14:32Göran ska du verkligen köra Kalmar i år eller hur va det ;)?
Göran ska du verkligen köra Kalmar i år eller hur va det ;)?
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 14:46Nä, det blir till nästa. 🙁 Men jag räknar mig som blåbär iaf, bara med lite större tålamod. (H)
Nä, det blir till nästa. 🙁 Men jag räknar mig som blåbär iaf, bara med lite större tålamod. (H)
Quote from j sollerman on 21 February 2010, 15:36Lika bra att köra i år. Du är ju vass nu!
Lika bra att köra i år. Du är ju vass nu!
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 16:10Tanken har börjat föresväva mig. 🙂
Tanken har börjat föresväva mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 17:02Då var det slutmörkat från min sida. Anmäld och klar! Och vill vara med på blåbärslistan!
Har kört alla kortare distanser i Triathlon och går nu för den längre varianten, därav blåbärsstämpeln.
Uppladdningen går suveränt. Tränar med bästa Triathlonkl
Då var det slutmörkat från min sida. Anmäld och klar! Och vill vara med på blåbärslistan!
Har kört alla kortare distanser i Triathlon och går nu för den längre varianten, därav blåbärsstämpeln.
Uppladdningen går suveränt. Tränar med bästa Triathlonkl
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 17:24Jag avundas Er som ska klara Kalmar, själv har jag inte en chans med en högerarm som faan knappt orka lyfta 5 kg så skulle jag aldrig komma i mål efter simningen, har ingen teknik heller så att jag bara kan ligga och bensprattla, men annars så..... Lycka
Jag avundas Er som ska klara Kalmar, själv har jag inte en chans med en högerarm som faan knappt orka lyfta 5 kg så skulle jag aldrig komma i mål efter simningen, har ingen teknik heller så att jag bara kan ligga och bensprattla, men annars så..... Lycka
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 21:52God kväll i blåbärsskogen,
Måste först och främst beklaga mig. Är förkyld och supersur efter en träningsfri helg. Inser att träningsfri helg låter fullständigt absurt för några av er. Är klen. F-låt. Finner i alla fall viss tröst i att blåbärsskaran växt
God kväll i blåbärsskogen,
Måste först och främst beklaga mig. Är förkyld och supersur efter en träningsfri helg. Inser att träningsfri helg låter fullständigt absurt för några av er. Är klen. F-låt. Finner i alla fall viss tröst i att blåbärsskaran växt
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 23:02no more Mr Nice Guy!
😉
no more Mr Nice Guy!
😉
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 01:09"Inser att träningsfri helg låter fullständigt absurt för några av er."
Nope, inte för mig iaf. Mina helger brukar vara relativt träningsfria vintertid & sedan är det ju faktiskt lite hur man lever också.
För mig är träning en livsstil och en del i mitt
"Inser att träningsfri helg låter fullständigt absurt för några av er."
Nope, inte för mig iaf. Mina helger brukar vara relativt träningsfria vintertid & sedan är det ju faktiskt lite hur man lever också.
För mig är träning en livsstil och en del i mitt
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 07:24Håller med Dig Manne, jag har varit och det mådde jag inte bra av, en träningsfreak som bara inte kunde, skulle ha några träningsfria dagar. Numera sprider sig ett lugn över hela mig även att jag inte reser mig ur soffan under en helg utan bara tittar på
Håller med Dig Manne, jag har varit och det mådde jag inte bra av, en träningsfreak som bara inte kunde, skulle ha några träningsfria dagar. Numera sprider sig ett lugn över hela mig även att jag inte reser mig ur soffan under en helg utan bara tittar på