Quote from Elias Engqvist on 19 February 2010, 12:12Roland: En del gör det genom att skriva korta kluriga kommentarer som kräver lite tankeverksamhet, andra gör det genom att skriva oerhört långa och många inlägg. Vem av oss ska avgöra vilket som är bäst/sämst?
Roland: En del gör det genom att skriva korta kluriga kommentarer som kräver lite tankeverksamhet, andra gör det genom att skriva oerhört långa och många inlägg. Vem av oss ska avgöra vilket som är bäst/sämst?
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 15:31Jag brukar säga att inget är fel och inget är rätt, men att jag ändå har rätt att ifrågasätta liksom du ifrågasätter mig. Det är ok, en del snackar mycket, andra skriver mycket , en del är tysta och skriver inte alls, en del skriver och skriver men gör in
Jag brukar säga att inget är fel och inget är rätt, men att jag ändå har rätt att ifrågasätta liksom du ifrågasätter mig. Det är ok, en del snackar mycket, andra skriver mycket , en del är tysta och skriver inte alls, en del skriver och skriver men gör in
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 16:15När man sagt vad man vill släpper man det och går vidare, livet hade blivit bra jobbigt att leva annars! (t+)
När man sagt vad man vill släpper man det och går vidare, livet hade blivit bra jobbigt att leva annars! (t+)
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 16:32Du har alldeles rätt Manne jag är ingen långsiktig typ, blir bara så förebannad av ständiga påhopp men jag lägger dem ifrån mig direkt för varför ska jag slösa resurser genom att gå och vara arg. Däremot kan jag bli arg men det går fort över och jag säger
Du har alldeles rätt Manne jag är ingen långsiktig typ, blir bara så förebannad av ständiga påhopp men jag lägger dem ifrån mig direkt för varför ska jag slösa resurser genom att gå och vara arg. Däremot kan jag bli arg men det går fort över och jag säger
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 20:42Verkar som mitt förmodade löparknä lagat sig själv mha. lite stretchingtips från er! Jag tackar ödmjukast! 🙂
Sprang nyss 41 minuter utan att känna det minsta i knät. Så här snygg blev jag! 🙂
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=e47caca14b274
Verkar som mitt förmodade löparknä lagat sig själv mha. lite stretchingtips från er! Jag tackar ödmjukast! 🙂
Sprang nyss 41 minuter utan att känna det minsta i knät. Så här snygg blev jag! 🙂
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=e47caca14b274
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 22:08och här kommer ett blåbär till. Siktar på Kalmar i sommar med Kilsbergen triathlon som uppvärmning (H:)
och här kommer ett blåbär till. Siktar på Kalmar i sommar med Kilsbergen triathlon som uppvärmning (H:)
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 10:33Härligt grabbar, sikta på Kalmar, en av Sveriges vackraste städer. Starten går på Kvarholmen men även kallad Kattrumpan, där i de kvarteren bodde på 50 - 60 talet stadens då inte så rika befolkning, idag är det tvärtom och svindyrt.
Fick tyvärr ställa in
Härligt grabbar, sikta på Kalmar, en av Sveriges vackraste städer. Starten går på Kvarholmen men även kallad Kattrumpan, där i de kvarteren bodde på 50 - 60 talet stadens då inte så rika befolkning, idag är det tvärtom och svindyrt.
Fick tyvärr ställa in
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 20:39Jag är på!
Jag är på!
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 11:45och här kommer ett blåbär till 🙂 börjar med triathlon i år och har kalmar som mål
och här kommer ett blåbär till 🙂 börjar med triathlon i år och har kalmar som mål
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 12:38Vilka ska köra Vansbro då? Jag funderar på att köra både lördagen (1000 m) och söndagen (3000 m). Om fler funderar i samma banor kanske man skulle gå ihop några blåbär och samordna boende?
Vilka ska köra Vansbro då? Jag funderar på att köra både lördagen (1000 m) och söndagen (3000 m). Om fler funderar i samma banor kanske man skulle gå ihop några blåbär och samordna boende?