Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

På grund av dålig planering missade jag både gårdagens och dagens planerade pass. Då jag jobbar sent så tror jag inte att jag har möjlighet att reparera dagens miss ikväll.

Först tänkte jag "vad ska de som läst om mina planerade träningspass i bloggen tä

Har också haft en träningsfri helg och nästan hela veckan. Blir nog inte så mycket träning denna veckan heller. Har en liten förkylning som jag inte vill träna med. Men det kan nog vara bra att ladda batterierna inför våren. Hoppas bara snön försvinner sn

Har också åkt på en rejäl förkylning så det blir en vilovecka kommande vecka, kanske inte helt fel. Krya på er alla andra där ute och håll tummarna för att snön snart är borta.

Här smälter den iaf för fullt resten av landets kaos till trots.
Hoppas lappmöglet håller sig borta nu bara.

Jo jag vill bara ha undan den här snön så jag kan komma ut på långpassen på cykeln...

Har köpt en tempocykel inför den här säsongen, köpte den i oktober, lite jobbigt att behöva kolla på den varje dag, och inse att det fortfarande är ett tag kvar tills f

Du får det att låta som du tycker det är konstigt att ha cyklar i lägenheten?

det är okej Gustav, du är bland vänner, här behöver du inte försvara dina älsklingar. Det är okej att ha cyklar i lägenheten.

😀

Har inte alla sina cyklar så här? 🙂

BILD:http://i71.photobucket.com/albums/i148/Tranicos/cykel1.jpg

Haha jag har 3 st cyklar på 33 kvm kom jag att tänka på, en biltema mtb (vintercykel å transport), min lvg racer å min tempo.

Tråkigt nog får jag inte borra i mina väggar i hyresrätten annars skulle jag också ha en liknande konstruktion 😀

Jag fick tydligen inte borra i väggen här hemma heller berättade sambon när hon kom hem från jobbet, så nu står den i källaren igen. 🙂