Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

- Häftigt Linus!

Snyggt Linus! Kan du inte ha sambon i källaren?

Kalle :D:D:D

Men Linus, väggen blir väl inte oborrad för att cykeln flyttar ned igen? F.ö. har jag bestämt för mig att man har rätt att borra i väggen i bostadsrätt, såvida det inte är gipsvägg eller annan borr-ovänlig vägg, det görs utan onödig inverkan och i rimlig

Gustav: Sitter i ungefär samma sits. Köpte tempocykel i höstas. 1 pass gjordes innan jag ställde in den för vintern. Just nu känns vårpremiären långt borta.
55kvm lgh innehållandes 4 cyklar till sambons store förtjusning.. NOT.
Två av cyklarna hänger på v

Sällar mig till de förkyldas skara. Blev ordentligt risig några dar efeter Engelbrektsloppet för två veckopr sedan och det har inte släppt helt än. Ett par lugna försökspass har det blivit men inte OK än. Just gett upp min förhoppning om öppet spår imorgo

Rätt handlat av dig Tobias, har tyvärr alltför många gånger brutit mot regeln att inte idrotta förkyld, vilket sedan så klart blivit dubbelt värre! Nu har jag dock lärt mig någorlunda vad kroppen säger! Men det är lätt, om man haft ett mål och man ser att

Man kan nästan inte vara för försiktig med träning vid sjukdom. Speciellt "bara" förkylningar. Hjärtmuskelinflammation, vilket ju är det man bla riskerar, är inte att leka med!! Finns tom minnestävlingar efter personer som fått sådana http://www.carlhenri

Go afton!

Söndagskväll och ny blåbärsliga. Förkylningar och hårdkörningar har stökat om lite i toppen av tabellen - imponerande kört Manne som är ny herre på täppan! Kalle, Tobias mfl, krya på er ute i sjukstugorna och kom igen nästa vecka! För övrigt ha

..skadeglädjen tycks vara den enda sanna gäldjen:-) och troligen enda anledningen till att jag hoppade upp 8 placeringar är för att alla andra ligger däckade i förkylning. Min teori att jag inte blivit förklyld är och har alltid varit att det beror på att