Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Roland,
det kan också vara så att Kalle försöker påpeka att, även om dina äventyr är väldigt intressanta, så är det inga ironmanlåbärshistorier. Vi är förvisso inte kända på Funbeat för att hålla oss stenhårt till trådens ämne men på något sätt snirklar v

Jaså Kalle, Du tillhör den där skaran som inte mår så bra utan retar Dig på andra, tråkigt, träning brukar ju göra oss glada och vänliga men det finns alltid undantag (skrattar). Ja jag lovar Kalle, jag ska inte störa Dig, en gammal gubbe på 61 ska väl in

Jaså Kalle, Du tillhör den där skaran som inte mår så bra utan retar Dig på andra, tråkigt, träning brukar ju göra oss glada och vänliga men det finns alltid undantag (skrattar). Ja jag lovar Kalle, jag ska inte störa Dig, en gammal gubbe på 61 ska väl in

Du får gärna vara här på funbeat men i denna tråden är det IM-blåbär som håller till. Du får mer än gärna läsa och kommentera men just här bryr jag mig inte om om du så cyklat på en enhjuling till kina!

Ännu en rookie anmäler sig =:)

Sprungit en hel del tidigare och började cykla för ca. 3 år sedan men simningen är ny gren. Satsar stenhårt inför sommartens triathlon debut.

Kul å följa er andra här.
Kör hårt och lycka till !

ps. Nån som vill ha träni

Kalle, såg din blogg och dina tider, ser bra ut för att klara Kalmar på 10 - 11 timmar och då är jag verkligen impad. Lycka till. Till er andra som bara satsar på att klara en Ironman, Det gör ni bara ni får vara friska och skadefria. Man kan bada (brösts

ååååå, vad frustrerande ... lyckades få varmvatten över armen i lördags, kylde ner enligt konstens alla regler så det var inte så farligt. Inga blåsor eller så utan "bara" rejält röd och öm.

Cyklade 2½ timme i söndags och det sved lite när jag svettades

Ja espressomaskiner och enhjulingar, ja ja !!! men måste göra ett sista inlägg, är inte det viktigaste att klara en triathlon än att klättra på träningsstegen. Ni kan ju aldrig jämföra era träningar mot varandras, jag menar kvaliten. I tid kan man ju trän

Det är ju jätte lustig. Hela ideen med funbeat ifrågasätts. Självklart går det inte att jmf rakt av. Men det finns ju några, typ 100000, som har nappat på ideen (fast några kanske släppt det).
Har man några kompisar att tävla mot så triggar det för mig.

Nej jag ifrågasätter inte Funbeat, jag tycker det är ett trevligt Forum med många udda och lite speciella människor (härligt!) men jag kan inte riktigt förstå resonemanget med att ha en tävling i hur många minuter man tränat. För en del som tränar i 60 mi