Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Det är inte meningen att man ska förstå allt och alla. Det är bara att låta det vara och ägna sig åt nåt annat...

Ja du Christer, du har visst ett stort horn i sidan till mina kommentarer, men det är ok, visst är det mycket jag inte förstår men jag förstår i alla fall så mycket att man inte kan blanda blåbär och lingon om man vill ha enbart blåbärssylt!

Varifrån fick du det där med horn?

tycker att lugn cykling i 4h också kan vara lika kvalitativt som ett riktigt ösigt cykel pass på en timme med höga pulstoppar, det finns inget som säger att kvalitativ träning inte kan vara kvantitativ på en å samma gång.

MEN det finns för många människo

Jo men visst har du rätt i det Gustav, det råder det ingen tvekan om men att tävla i antal minuter man tränar då man tränar på så olika villkor och på så många sätt, det är det jag ifrågasätter. Att addera minutrar. Du har också rätt i det här med skador,

Visst kan man ha åsikter huruvida "tävling i antal minuter träning" är bra/vettigt/meningsfullt eller ej. Men eftersom nu Funbeat är uppbyggt på just antal minuter träning så är det väl bara att lämna om det inte känns rätt.

Och om det nu ger +30 person

Jag tror att ni missförstår Roland en smula här, varför har alla plötsligt vänt alla taggar utåt? Jag håller helt med Roland, då han sa att man inte ska behöva känna sig pressad för att ens minutantal sjunker, då det inte säger något om hur bra man faktis

Go vänner! För mig handlar det bara om att ha kul. Ja, och så att se snygg ut naken förstås (H). Har precis avverkat två timmar i förrådet bland flyttkartongerna på cykeln. Och det var möjligen inte så kul de sista 115 minutrarna. Då funkar det i alla fal

Då kanske jag som råkar toppa listan får komma med ett inlägg?

Att debatten lever vet vi sedan tidigare och för mig i alla fall så ser jag minutlistan mest som en kul grej men absolut inget jag strävar efter att toppa även om jag nu gör det.
I min lilla

Lite synd om dig är det allt Håkan... 😀

DET ÄR BARA SMÄRTA *Dunkar huvet i väggen* DET ÄR BARA SMÄRTA!!!:@