Quote from j sollerman on 3 March 2010, 06:07Jag känner mig väldigt avslappnad fast mina minuter rasar.
Jag känner mig väldigt avslappnad fast mina minuter rasar.
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 06:50Efter att ha läst Era olika inlägg kan jag bara säga, att väl ingen har rätt och ingen har fel, bara man mår bra av sin träningsmängd. Vad jag menar är att man inte får vara rädd att tappa placeringar för att man är skadad och av den anledningen kanske bö
Efter att ha läst Era olika inlägg kan jag bara säga, att väl ingen har rätt och ingen har fel, bara man mår bra av sin träningsmängd. Vad jag menar är att man inte får vara rädd att tappa placeringar för att man är skadad och av den anledningen kanske bö
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 08:51hehe, andra gången med håven funkade bättre 😀
det gör inte särskilt ont men när läkaren pratar om infektionsrisk och gul sårvätska så får man väl sitta still ett tag...
*trum-trum-trum*
hehe, andra gången med håven funkade bättre 😀
det gör inte särskilt ont men när läkaren pratar om infektionsrisk och gul sårvätska så får man väl sitta still ett tag...
*trum-trum-trum*
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 13:32Tycker också lite synd om dig Håkan, kan inte va kul det där. Men samtidigt finns det en liten djävul i mig som med illa dold förtjusning noterar att du är lite bränd (ursäkta skämtet) och att Kalle lider av samma feteförkylning som jag själv. Läste någon
Tycker också lite synd om dig Håkan, kan inte va kul det där. Men samtidigt finns det en liten djävul i mig som med illa dold förtjusning noterar att du är lite bränd (ursäkta skämtet) och att Kalle lider av samma feteförkylning som jag själv. Läste någon
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 14:00ett blåbär till visar sitt intresse för diskussionerna här på forumet och ser med skräckblandad förtjusning fram till den 31 juli...vad månde det sluta, bävar inför den avslutande löpningen...men det blir säkert bra ser ju positivt på det mesta och är ju
ett blåbär till visar sitt intresse för diskussionerna här på forumet och ser med skräckblandad förtjusning fram till den 31 juli...vad månde det sluta, bävar inför den avslutande löpningen...men det blir säkert bra ser ju positivt på det mesta och är ju
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 15:14Jo Reine, jag har noterat det och det är ok!
Lycka till alla, and I mean it!!!!!
Jo Reine, jag har noterat det och det är ok!
Lycka till alla, and I mean it!!!!!
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 21:08Vad har hänt? Har blåbärslistan tystnat lr??
Vad har hänt? Har blåbärslistan tystnat lr??
Quote from j sollerman on 5 March 2010, 21:30Det har ju varit ett jävla hålligång här i veckan...
Det har ju varit ett jävla hålligång här i veckan...
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 23:00Jo absolut! Kul diskussion att följa! kan inte nån mer person ta å börja dra upp lite kontroversiella ämnen så vi får fart på det hela igen! (har inget liv :D)
Jo absolut! Kul diskussion att följa! kan inte nån mer person ta å börja dra upp lite kontroversiella ämnen så vi får fart på det hela igen! (har inget liv :D)
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 00:35Jo här kommer ett, jag har för första gången i mitt liv gett mig på 7 taktsandning nu i veckan och jag fick kläm på det hyfsat fort UTAN att bli andfådd. Körde bl a 1000 meter ikväll med enbart sjutakt och bara njöt.
Min upplevelse är att man glider fram
Jo här kommer ett, jag har för första gången i mitt liv gett mig på 7 taktsandning nu i veckan och jag fick kläm på det hyfsat fort UTAN att bli andfådd. Körde bl a 1000 meter ikväll med enbart sjutakt och bara njöt.
Min upplevelse är att man glider fram