Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

Att jag kör Yoga en timme i stort sett varje dag numera har ju gjort att det stack iväg lite i tid. Men att cykelsäsongen nu drar igång i Skåneland kommer att bidra bra mycket mer.

Jag var ute på cykel i 2 timmar idag i 7 plusgrader på torra vägar och de

cykelsäsongen känns oerhört främmande i vår "stuga" som har 2 m höga snövallar efter ett antal tak laviner. Den senaste tog även ljuspollare Per med sig i graven så nu har vi enbart 3 fungerande utebelysningar:-) jag lyckade dock hitta nästan en hel kilom

Låter härligt med torra vägar! Fredrik och jag följs åt i listan. Hoppas på lika bra tid som han i Kalmar 😉
Jag hoppas komma igång med träningen igen i veckan som kommer efter nästan två veckors uppehåll. Tänk om vägarna skulle torka upp här i Västergötl

Ja vi tajmar varandra bra Kalle så det skulle inte förvåna mig om vi springer under målbanderollen samtidigt.
Håller tummarna för att det vägarna snart är torra i Östergötland också.
Ha det bra där ute alla blåbär!

Jag är sannerligen imponerad över 60 timmars träning på en vecka. Jag som rtyckte jag tränade oerhört mycket innan jag utförde Sveriges längsta triathlon 225 mil från Treriksröset till Smygehuk men det var ju för faan inte hälften av vad Du tränar Manne.

Förlåt, såg nu att det gällde 30 dagar, ja då blir det ju "bara" två timmar om dagen, då hade jag ju lätt platsat på listan om jag lagt in min träning men den är inte längre så kraftfull som den en gång varit så därför känns det bäst att låta bli! För bät

Hehe lite läsfel där ja...

Nja 60 h hade väl varit lite i mesta laget men att jag kommer att nosa på 30 h vid något tillfälle ser jag inte som omöjligt.
Med finare väder kommer mer utecykling samt löpning och då ökar det på.
Som det ser ut nu är det månd

Roland, du kanske kan starta en egen tråd och berätta om dina strapatser?

ok, fick jag inte vara med här eftersom jag inte ska köra triathlon i Kalmar då? (skrattar) Jag har ju en hemsida så där står vad jag gjort men förhoppningsvis är jag inte färdig än. Hela Sverige ligger ju och väntar.... skrattar, kör hårt träna på och Ma

Håll dig till din hemsida då.