Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

Om 10 meters lucka är att ligga på rulle så...

delar Pers tankar, ska prova HIM i år sen är nog bästa köra minst en gång till innan några större triathlon lopp provas på 😉

Barnen har vi bara några år till så familjen är hogt prioriterad måste jag säga.
först Sala sen.... who knows? 😉

Jag har tidigare haft IM 2014 som mål, men efter en fantastisk och inspirerande dag i Kalmar i lördags så bestämde jag mig för att tidigarelägga debuten med ett år. IM2013 är det som gäller. Mitt mål med debuten, är att ta mig runt och få en bra känsla av

Ja, det var ju klungor som drog fram i år så då är väl det ok?

Lycka till Johan, spännande!

Per: Om du inte vill anmäla dig till IM Kalmar 2013 så kan du ju hänga på mig och köra Embrunman 15/8 nästa år. Då kan du nog avvakta med anmälan åtminstone ett halvår. Som bonus så kommer du att tycka att cyklingen i Kalmar är rena semestertrippen. 😉

Den största tröskeln till IM är den mentala, att verkligen tro på att "jag kan klara av det". Sen är det endast hängiven träning och har man inga jätteambitioner avseende tid utan främst är ute efter upplevelsen och att ta sig runt under ordnade former så

Fredrik: är Öland plattare? 😉

David: kan inte vi som ser fram emot Ironman få fortsätta göra det? Starta en ny tråd om du vill diskutera drafting, så att jag kan markera den som ointressant. Den här tråden vill jag fortsätta följa

Tack Per för en kommentar som står för minst en till!!:-) Jag är med i den här tråden för att få inspiration och energi inför nästa års IM.

Hej, ju håller med om att IM har med sig en mental "hinder"....
Jag ska se hur det känns efter Sala så vem vet. Ok var cyklingen "platt" under IM Kalmar? Förstår att vinden kan vara jobbigt...

Roligt att läsa denna tråd och få inspiration till vem vet e