Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

Grattis Karolina!
Jag kollade in din profil - du är ju en snabb cyklist bl.a.!

Jag får bli en av de fega & vänta och se hur HIM debut blir nu på lördag 🙂

Karolina: jag lova det kommer bli svårt att inte anmäla mig på lördag till 2013. Men jag vill inte bara ta mig runt, jag vill göra en bra tid.

50-60min sim
5:00-6:00 (36-30km snitt) cykel
4:36-5:00 (6:30-7:00min/km) löpning

de ger en sluttid från 10:26

Då kan du ju se 2013 som träning 😉

Karolina: jag lovar det kommer bli svårt att inte anmäla mig på lördag till 2013. Men jag vill inte bara ta mig runt, jag vill göra en bra tid.

1:15-1:30 sim
5:30-6:20 cykel
3:45-4:10 löpning

de ger en sluttid från 10:30 upp till 12:00

jag vet att jag

Nästa år planerar de att öppna för 2000 anmälningar, 2014 för 2500 anmälningar. I år var det 1600 anmälningar och ca 1500 startande.

Det var väsentligt trängre vid starten i år än tidigare, trots den breda startlinjen. Det var trångt i vattnet upp till

Karolina,
jag kan nog hålla mig tills jag vet hur det känns efter Sala HIM! 🙂
vet att maxtid för IM kalmar är 16 timmar men vill gärna kunna komma in på hygglig tid. vet då att cykling behöver jag träna mera på.

Med 2 idrottande tonåringar som kräver

Skönt att ni ger mig svar på tal... men jag måste ju få hetsa er lite! 😉

Ha inte FÖR stor respekt för en IM, visst.. det är en sjuk utmaning och ska man dessutom gå på en bra tid så krävs det oerhört mycket. Men skjut inte på det längre än nödvändigt, d

Som sagt Karolina, får se hur det känns efter lördag i Sala 🙂 man vet aldrig vad kan hända 😉

Grattis igen!

Framför allt kan man ligga på rulle och spara sig inför löpturen.

Nej för min del handlar det egentligen bara om familjen, planering, andra lopp och sådant. Jag har kört Vansbro Triathlon två gånger nu så rent mentalt har jag redan flyttat gränsen tillräckligt för att veta att det går att göra. Nu ska jag bara hitta ett