Quote from Elias Engqvist on 17 August 2012, 21:49Lycka till Ola!! Det är du värd!
Lycka till Ola!! Det är du värd!
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 22:27Många rapporter om småländsk och öländsk kärlek ifrån publiken längs cykel- och löpslingorna igår. Nu när blåbärskullen ifrån 2012 har tagit examen är det just precis detta gäng som är nästa kull på tur. Knappt ett år kvar nu således!
Just det faktum att
Många rapporter om småländsk och öländsk kärlek ifrån publiken längs cykel- och löpslingorna igår. Nu när blåbärskullen ifrån 2012 har tagit examen är det just precis detta gäng som är nästa kull på tur. Knappt ett år kvar nu således!
Just det faktum att
Quote from Funbeat user on 19 August 2012, 23:38Tack Rickard och gott jobbat allihopa!
Skönt att kunna träna som ett proffs i en hel vecka. Ledig och inga planer bortsett från att unna mig en träningsvecka.
Mindre än 2v kvar till Tjörn. Då jäklar blir det åka av!
Tack Rickard och gott jobbat allihopa!
Skönt att kunna träna som ett proffs i en hel vecka. Ledig och inga planer bortsett från att unna mig en träningsvecka.
Mindre än 2v kvar till Tjörn. Då jäklar blir det åka av!
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 08:22På lördag smäller det! Då blir det HIM debut för mig i Sala. Inte så jätte nervös för sträckan men jag är bra sugen på att persa på halvmaran & lite osäker på hur cykelformen ser ut.
Är det någon mer som ska till Sala?
På lördag smäller det! Då blir det HIM debut för mig i Sala. Inte så jätte nervös för sträckan men jag är bra sugen på att persa på halvmaran & lite osäker på hur cykelformen ser ut.
Är det någon mer som ska till Sala?
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 08:43så att man inte missa anmälning till 2013
Registration for 2013 will open on August 25th at 12 am Central European Time.
så att man inte missa anmälning till 2013
Registration for 2013 will open on August 25th at 12 am Central European Time.
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 08:49Jag ska till Sala , debut på HIM, målet att ta mig runt. Men är inte med på IM blåbär 2013 (än..) får se hur Sala känns 🙂
Jag ska till Sala , debut på HIM, målet att ta mig runt. Men är inte med på IM blåbär 2013 (än..) får se hur Sala känns 🙂
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 11:14Jag ska till Sala....om bara förkylningen jag åkt på i helgen släpper:-(
Jag ska till Sala....om bara förkylningen jag åkt på i helgen släpper:-(
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 11:18Hur fort ska man tro att IM2013 blir full på deltagare?
Hur fort ska man tro att IM2013 blir full på deltagare?
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 11:29efter jag missade årets VR har jag bestämt mig att anmäla redan på dag ett till alla tävlingar som är tämktbar under 2013. Vansbro HIM, Vansbro 3km, och VR.
men Kalmar är 2014 för min del....behöver tud att lära mig springa (och gå ner i vikt)
efter jag missade årets VR har jag bestämt mig att anmäla redan på dag ett till alla tävlingar som är tämktbar under 2013. Vansbro HIM, Vansbro 3km, och VR.
men Kalmar är 2014 för min del....behöver tud att lära mig springa (och gå ner i vikt)
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 12:26Min plan är att gå alternativ till de stora drakarna, det finns många småtävlingar som man kan bestämma sig sent till.
Min plan är att gå alternativ till de stora drakarna, det finns många småtävlingar som man kan bestämma sig sent till.