Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

Lycka till Ola!! Det är du värd!

Många rapporter om småländsk och öländsk kärlek ifrån publiken längs cykel- och löpslingorna igår. Nu när blåbärskullen ifrån 2012 har tagit examen är det just precis detta gäng som är nästa kull på tur. Knappt ett år kvar nu således!

Just det faktum att

Tack Rickard och gott jobbat allihopa!
Skönt att kunna träna som ett proffs i en hel vecka. Ledig och inga planer bortsett från att unna mig en träningsvecka.
Mindre än 2v kvar till Tjörn. Då jäklar blir det åka av!

På lördag smäller det! Då blir det HIM debut för mig i Sala. Inte så jätte nervös för sträckan men jag är bra sugen på att persa på halvmaran & lite osäker på hur cykelformen ser ut.

Är det någon mer som ska till Sala?

så att man inte missa anmälning till 2013

Registration for 2013 will open on August 25th at 12 am Central European Time.

Jag ska till Sala , debut på HIM, målet att ta mig runt. Men är inte med på IM blåbär 2013 (än..) får se hur Sala känns 🙂

Jag ska till Sala....om bara förkylningen jag åkt på i helgen släpper:-(

Hur fort ska man tro att IM2013 blir full på deltagare?

efter jag missade årets VR har jag bestämt mig att anmäla redan på dag ett till alla tävlingar som är tämktbar under 2013. Vansbro HIM, Vansbro 3km, och VR.

men Kalmar är 2014 för min del....behöver tud att lära mig springa (och gå ner i vikt)

Min plan är att gå alternativ till de stora drakarna, det finns många småtävlingar som man kan bestämma sig sent till.