Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

Hur fungera staffet? ska du bara simma sen någon annan cykla och springa då är det själv klart.

Men för 265m vinna jag knappt 15-20s då är det inte värt, men då är det som du skrev viktig att man har en tri dräkt. man tappa mycket tid att försöka ta p

Nej det är 4x(265m+6km+1,2km) så alla kör en liten minisprint var. Dam-Herre-Dam-Herre.

Kul! Jag skulle kör utan om jag hade en tri dräkt.

Det kommer jag att göra. Och går det åt skogen så skyller jag på dig... 😉

Tjohopp. Skriv upp mig! Har inte berättat för mer än min fru och min träningskompis än att IM Kalmar är målet för 2013 men det är väl dags att sätta lite press på mig själv så jag går med här.

Gift 2-barns-farsa som tränar så mycket jag hinner.
Bokad på

Kul att läsa en till ska vara med i SALA HIM.

jag ser hur den går först innan jag gör något tokigt som att anmäla tankar om IM i Kalmar.

Kör ni med något träningsprogram (i så fall vilket?) eller satsar ni bara på att hinna ut och springa/cykla/simma så mycket som möjligt?

Själv blir det nästan uteslutande löpning närmaste månaden till Lindingöloppet. Sen blir det mer simning.

Jahepp, så har då ännu en vecka passerat. För egen del tog jag mig igenom ett långlopp (Malmö Halvmarathon) för första gången på 12 år och det gick väl bara sådär pga en mage som pajade. Nästa tävling för min del blir LL och efter det är det dags att ta t

är det bara jag som inte kunnat lägga upp pass idag? jag kommer inte in på min sida ,så jag fick lägga upp mitt cykelpass manuellt via mobilen 🙁

jag kan inte heller lägga in några pass..