Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 07:44hahha jag som trodde att mitt axa fjällmarathon skulle lägga mig i toppen men icke.. jag sprang för fort helt enkelt ;0)
hahha jag som trodde att mitt axa fjällmarathon skulle lägga mig i toppen men icke.. jag sprang för fort helt enkelt ;0)
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 13:31Inne i "tävlingsperiod" nu. Cykelvasan helgen som gick, förmodligen Lidingö Tri till helgen och sedan Stockholm Tri helgen efter det. Blir lite si och så med det stora minutsamlandet då. Sen är det väl egentligen dags att ta några lugna veckor inför nästa
Inne i "tävlingsperiod" nu. Cykelvasan helgen som gick, förmodligen Lidingö Tri till helgen och sedan Stockholm Tri helgen efter det. Blir lite si och så med det stora minutsamlandet då. Sen är det väl egentligen dags att ta några lugna veckor inför nästa
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 13:53Blir ju inte bra minutmässigt att ställa upp i RM sprintstafett... Klar på 23 minuter.
Blir ju inte bra minutmässigt att ställa upp i RM sprintstafett... Klar på 23 minuter.
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 16:28Ja, det var ju roligt att toppa den fina lista. Bakom det ligger bl.a. ett långt cykelpass i går. Efter det känns det bra att det inte är nu på lördag som jag ska göra min IM-debut. Känner att jag behöver mycket tid och många mil till på cykel innan jag p
Ja, det var ju roligt att toppa den fina lista. Bakom det ligger bl.a. ett långt cykelpass i går. Efter det känns det bra att det inte är nu på lördag som jag ska göra min IM-debut. Känner att jag behöver mycket tid och många mil till på cykel innan jag p
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 13:19Nu har familjens höst aktiviteter bokat in. Det ser lovande ut träningsmässigt. de veckor jag jobba i stan.
330min simning
130min löpning
360min cykel
Undantag kommer med sjukdom, tävlingar och tjänsteresor. tur för mig jag gillar att springa nu och kan
Nu har familjens höst aktiviteter bokat in. Det ser lovande ut träningsmässigt. de veckor jag jobba i stan.
330min simning
130min löpning
360min cykel
Undantag kommer med sjukdom, tävlingar och tjänsteresor. tur för mig jag gillar att springa nu och kan
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 23:55Här är lite tankar och förberedelser inför IronmanKalmar från några medlemmar ur NocOut.
www.mittaktivaliv.com
Här är lite tankar och förberedelser inför IronmanKalmar från några medlemmar ur NocOut.
http://www.mittaktivaliv.com
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 14:00Vid dagens datum nästa år befinner sig många av oss i Kalmar.
Ett helt års träning kvar vilket definitivt borde räcka.
Vid dagens datum nästa år befinner sig många av oss i Kalmar.
Ett helt års träning kvar vilket definitivt borde räcka.
Quote from Ulrika Ekelund on 17 August 2012, 15:08Ja det tror jag nog Jörgen. För ett år sedan kunde jag inte crawla fem meter och hade mindre än 70 mils erfarenhet av racercykel.
Jag hoppas ta mej runt i morgon....
Ja det tror jag nog Jörgen. För ett år sedan kunde jag inte crawla fem meter och hade mindre än 70 mils erfarenhet av racercykel.
Jag hoppas ta mej runt i morgon....
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 16:37WOW Ola!!!
STORT LYCKA TILL! Rapportera efter gärna på denna tråd....
jag som ska debutera HIM 25 aug... som drömmer om IM när jag blir stor.Heja heja!
WOW Ola!!!
STORT LYCKA TILL! Rapportera efter gärna på denna tråd....
jag som ska debutera HIM 25 aug... som drömmer om IM när jag blir stor.
Heja heja!
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 19:27Grymt Ola!
Då var vi likvärdiga simmare i höstas och du hade en dryg timme mer erfarenhet av racercyklar än mig.
Kör så det ryker imorgon.
Grymt Ola!
Då var vi likvärdiga simmare i höstas och du hade en dryg timme mer erfarenhet av racercyklar än mig.
Kör så det ryker imorgon.