Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 16:47till andra IM tävling. man har ett år att använda den startavgift
eller så bli det bara en mindre på startlinje
till andra IM tävling. man har ett år att använda den startavgift
eller så bli det bara en mindre på startlinje
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 16:48Dom betalar sina cykeldomare.
Dom betalar sina cykeldomare.
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 16:50surt... trodde inte biljetterna skulle släppas så tidigt
surt... trodde inte biljetterna skulle släppas så tidigt
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 16:52det är kankse enklare att jobba med penga i förskott och samla in sponsorer när man kan visa hur stort startfält är
det är kankse enklare att jobba med penga i förskott och samla in sponsorer när man kan visa hur stort startfält är
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 16:52david... du konstaterar alltså att dom betalar sina domare?
david... du konstaterar alltså att dom betalar sina domare?
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 17:09Ja, det hoppas jag. Annars är det svårt att hitta vettigt folk.
Ja, det hoppas jag. Annars är det svårt att hitta vettigt folk.
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 17:15Du har inte ett år på dig: Klippt från www.ironmankalmar.com. Under Registration sen Transfer/Withdrawal:
"- It is not possible to transfer an entry more than once. Race entry transfers are 29 Euro regardless of the reason for the athlete’s transfer.
-
Du har inte ett år på dig: Klippt från http://www.ironmankalmar.com. Under Registration sen Transfer/Withdrawal:
"- It is not possible to transfer an entry more than once. Race entry transfers are 29 Euro regardless of the reason for the athlete’s transfer.
-
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 17:17Om man anmäla dig på lördag du har mer än ett år. du kan ändra vilka tälving du anmälde till från till något annat tälving i slutet av 2013, en 16 månaders fönster
men kom du inte på att du vill ändra och din tälving ligger efter den 25 aug har du upp m
Om man anmäla dig på lördag du har mer än ett år. du kan ändra vilka tälving du anmälde till från till något annat tälving i slutet av 2013, en 16 månaders fönster
men kom du inte på att du vill ändra och din tälving ligger efter den 25 aug har du upp m
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 17:20om du anmäler dig till Kalmar IM som går 17/8 nästa år kan du bara göra transfer till lopp samma år. Jag kanske missförstår, eller är det något jag inte ser?
om du anmäler dig till Kalmar IM som går 17/8 nästa år kan du bara göra transfer till lopp samma år. Jag kanske missförstår, eller är det något jag inte ser?
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 17:23Lief det stämmer, men från anmälnings datum lördag den 25 aug 2012 till dec 31 2013 är mer än ett år.
Lief det stämmer, men från anmälnings datum lördag den 25 aug 2012 till dec 31 2013 är mer än ett år.