Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 06:31Shamala: tack!
Leif: Ja, jag vill inte sätta upp någon tid, just för att kunna få en bra upplevelse av min första IM. Jag håller med dig om att det mycket handlar om det mentala, även i träningen. Man flyttar gränsen för vad som känns OK, även i träningsd
Shamala: tack!
Leif: Ja, jag vill inte sätta upp någon tid, just för att kunna få en bra upplevelse av min första IM. Jag håller med dig om att det mycket handlar om det mentala, även i träningen. Man flyttar gränsen för vad som känns OK, även i träningsd
Quote from j sollerman on 22 August 2012, 07:53Ja de är realistiskt. Men Platserna kan säkert räcka en vecka också, men vågar du vänta?
Ja de är realistiskt. Men Platserna kan säkert räcka en vecka också, men vågar du vänta?
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 07:57Jörgen:
Om du vill så kan jag anmäla dig.
Skicka ett PM isåfall.
(Jag kommer ändå sitta i soffan och kolla VM-triathlon)
Jörgen:
Om du vill så kan jag anmäla dig.
Skicka ett PM isåfall.
(Jag kommer ändå sitta i soffan och kolla VM-triathlon)
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 09:34Johan - som sagt STORT LYCKA TILL!
Ni andra - maken skakade bara på huvudet när jag sa att det finns risk IM Kalmar platser tar slut redan nu till helgen...som sagt innan får se hur det känns på lördag efter Sala men viktigast hur det känns på söndag
Johan - som sagt STORT LYCKA TILL!
Ni andra - maken skakade bara på huvudet när jag sa att det finns risk IM Kalmar platser tar slut redan nu till helgen...
som sagt innan får se hur det känns på lördag efter Sala men viktigast hur det känns på söndag
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 10:33Fredrik:
Du skulle inte kunna tipsa om några sådana? De återförsäljare jag kollat upp har endast tempopinnar som passar på "standard", runda styren.
Fredrik:
Du skulle inte kunna tipsa om några sådana? De återförsäljare jag kollat upp har endast tempopinnar som passar på "standard", runda styren.
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 11:42Johan, ring till CykelCity eller annan välrenomerad cykelbutik så får du säkert goda råd.
Johan, ring till CykelCity eller annan välrenomerad cykelbutik så får du säkert goda råd.
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 11:49Jo, CC har i a f inte några som passsar.
Jo, CC har i a f inte några som passsar.
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 16:21om man missar att köpa plats, brukar det finnas möjlighet att köpa från avhoppare under våren?
om man missar att köpa plats, brukar det finnas möjlighet att köpa från avhoppare under våren?
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 16:27"- Race entries cannot be transferred to another athlete."
http://ironmankalmar.com/registration/transferwithdrawal/
"- Race entries cannot be transferred to another athlete."
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 16:43så vart tar dom platserna vägen?
så vart tar dom platserna vägen?