Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 17:28igen...
- Entries for races after August 25th can be transferred to any race prior to June 30th 2013.
igen...
- Entries for races after August 25th can be transferred to any race prior to June 30th 2013.
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 17:32jag säger inte att man kan vänta ett år från den dag du skulle har tävlat. Frågan kom upp
kan man köpa platser under vår från de som hoppar av.
om man redan i mars-maj bestämmer sig att inte tävla i aug i Kalmar, kan man ändra din tävling dag till nå
jag säger inte att man kan vänta ett år från den dag du skulle har tävlat. Frågan kom upp
kan man köpa platser under vår från de som hoppar av.
om man redan i mars-maj bestämmer sig att inte tävla i aug i Kalmar, kan man ändra din tävling dag till nå
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 18:15Jag tycker att ni fokuserar alldeles för mycket på att inte ställa upp... 😉
Jag tycker att ni fokuserar alldeles för mycket på att inte ställa upp... 😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 21:43Dåligt datum, 17e augusti. Krockar med sonens födelsedag (eller är det sonen födelsedag som krockar med Ironman? 😉 )
Finns det någon annan tävling man kan köra istället? Jag gillar Lanzarote men att släpa dit cykeln känns konstigt...
Säters triathlon är
Dåligt datum, 17e augusti. Krockar med sonens födelsedag (eller är det sonen födelsedag som krockar med Ironman? 😉 )
Finns det någon annan tävling man kan köra istället? Jag gillar Lanzarote men att släpa dit cykeln känns konstigt...
Säters triathlon är
Quote from ellen olsson on 23 August 2012, 21:48Challenge Copenhagen borde väl kunna vara ett alternativ då? Annars så finns det gott om tävlingar på distansen om man tittar sig omkring. 🙂
Challenge Copenhagen borde väl kunna vara ett alternativ då? Annars så finns det gott om tävlingar på distansen om man tittar sig omkring. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 07:40Är din fru gravid ta henne med dig till Kalmar. I 2009 tog jag min fru till masters SM i Linköping tur dotter kom inte till helgen efter.
Är din fru gravid ta henne med dig till Kalmar. I 2009 tog jag min fru till masters SM i Linköping tur dotter kom inte till helgen efter.
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 00:44Hej alla !
Mitt första inlägg här...Kort om mig,
Skånepåg inne på 43:e året.
När vågen julen 2011 snurrade för många varv och inte slutade förrän på 84kg till mina 175cm bestämde jag att något måste göras. Från att vara en soffpotatis med lite sporadis
Hej alla !
Mitt första inlägg här...
Kort om mig,
Skånepåg inne på 43:e året.
När vågen julen 2011 snurrade för många varv och inte slutade förrän på 84kg till mina 175cm bestämde jag att något måste göras. Från att vara en soffpotatis med lite sporadis
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 01:12Jag är nu också anmäld till denna lilla nätta prövning nästa år.
Går med i gruppen + anmäler TS som träningskompis då jag inte kör med öppen dagbok, för att om möjligt vara med i statistiken i gruppen.
Ed. anmäld = anmält och betalt till IM Kalmar.
Jag är nu också anmäld till denna lilla nätta prövning nästa år.
Går med i gruppen + anmäler TS som träningskompis då jag inte kör med öppen dagbok, för att om möjligt vara med i statistiken i gruppen.
Ed. anmäld = anmält och betalt till IM Kalmar.
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 01:32@Karolina: Du skrev "inte ett löppass längre än 10 km innan IM ihelgen" men du har ju sprungit ett Marathon 2011 så det var väl inte riktigt sant.....du försöker väl inte lura oss 2014 personer 🙂 Jag har aldrig sprungit ett Marathon så det skulle jag gä
@Karolina: Du skrev "inte ett löppass längre än 10 km innan IM ihelgen" men du har ju sprungit ett Marathon 2011 så det var väl inte riktigt sant.....du försöker väl inte lura oss 2014 personer 🙂 Jag har aldrig sprungit ett Marathon så det skulle jag gä
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 15:28så då var det gjort, blev helt plötsligt på riktigt med en bekräftad anmälning från Kalmar.
nu kör vi helt enkelt 😉
så då var det gjort, blev helt plötsligt på riktigt med en bekräftad anmälning från Kalmar.
nu kör vi helt enkelt 😉