Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 16:25Det går undan, 5 minuter sedan
"Ironman Sweden/Kalmar
numbers of athletes who wants to take part in the race 2013 grows rapidly! Now, 1431 is signed up and there is updates every minute! We are extremly happy that so many wants to race Ironman Sweden. Ou
Det går undan, 5 minuter sedan
"Ironman Sweden/Kalmar
numbers of athletes who wants to take part in the race 2013 grows rapidly! Now, 1431 is signed up and there is updates every minute! We are extremly happy that so many wants to race Ironman Sweden. Ou
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 16:26Kan ni inte uppdatera varje minut?
Kan ni inte uppdatera varje minut?
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 16:28Kan inte du censurera dina nedlåtande sarkasmer lite oftare David?
Kan inte du censurera dina nedlåtande sarkasmer lite oftare David?
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 16:29David, är du så intresserad rekommenderar dig att läsa direkt själv på sidan.
David, är du så intresserad rekommenderar dig att läsa direkt själv på sidan.
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 16:34Jag hoppas att fler intresserade läser på hemsidan.
Jag hoppas att fler intresserade läser på hemsidan.
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 17:02Anmäld:-)
Anmäld:-)
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 17:51Anmälde mej i lördags. Nu är det 1465 anmälda enligt facebook sidan.
Anmälde mej i lördags. Nu är det 1465 anmälda enligt facebook sidan.
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 19:42David: jag blir så inspirerad av dig. Du är så intressant! Tack för att du förgyller alla trådar med dit högintressanta dravel.
Och svara inte bara tack. Du har väl nåt bättre, intressantare, smartare att komma med?
David: jag blir så inspirerad av dig. Du är så intressant! Tack för att du förgyller alla trådar med dit högintressanta dravel.
Och svara inte bara tack. Du har väl nåt bättre, intressantare, smartare att komma med?
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 19:46Jag överlåter dravlet till dig.
Jag överlåter dravlet till dig.
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 19:51Jag tycker det är kul att David blivit så intresserad av triathlon.
Sugen på IM är vad jag tror. Men vågar inte.
Jag tycker det är kul att David blivit så intresserad av triathlon.
Sugen på IM är vad jag tror. Men vågar inte.